بانوی افغانستانی در ایران مقام آورد

نفیسه روشن بانوی مهاجر افغان به عنوان بهترین مربی سال در استان سمنان ایران انتخاب شد.

0

در گردهمایی بزرگ تجلیل از مربیان برتر فوتبال ایران که در اراک و به همت کانون مربیان فوتبال ایران برگزار شده است،عنوان برترین مربی سال استان سمنان به خانم نفیسه روشن رسید.

به گزارش به دخت و به نقل از سایت رسمی کانون مربیان فوتبال ایران، ایفکا، کانون مربیان فوتبال ایران برترین‌های سال ایران را انتخاب کرد. براساس آرای هیات ژوری کانون مربیان فوتبال ایران علیرضا منصوریان سرمربی جوان و موفق نفت تهران به عنوان مربی سال لیگ برتر انتخاب شد. حسین فرکی سرمربی سپاهان که همراه تیمش قهرمان لیگ برتر شد به عنوان مربی “ویژه” سال فوتبال ایران معرفی شد. کوروش موسوی سرمربی فولاد نوین اهواز که تیمش را با اقتدار به لیگ برتر آورد، سرمربی برتر لیگ یک شد. سعید سپهوند سرمربی خیبر خرم‌آباد سرمربی برتر لیگ دسته دوم و جواد مقدسی سرمربی مقاومت تهران انتخاب شدند.

اعضای هیات‌ژوری کانون مربیان فوتبال ایران یحیی گل‌محمدی سرمربی جوان ذوب‌آهن اصفهان را به عنوان مربی سال فوتبال ایران انتخاب کرد. و اما در میان این اسامی بزرگ عنوان بهترین مربی سال استان سمنان در رده سنی بزرگسالان به خانم “نفیسه روشن” مهاجر افغان مقیم استان سمنان رسید.

 

afghan

 

وی در حال حاضر سر مربی تیم هلال مهر، تنها تیم فوتسال بانوان استان سمنان می باشد که زیر نظر هلال احمر فعالیت می کند. براساس انتخاب کانون مربیان از هر استان یک نفر در رده فوتبال پایه و یک نفر در رده فوتبال بزرگسالان انتخاب شدند و خانم نفیسه روشن بعنوان مربی برتر در رده بزرگسالان انتخاب گردید.

نفیسه روشن در گفتگوی کوتاهی بیان داشت که دارای مربیگری درجه D آسیا در رشته های فوتبال می باشد و تا کنون درچندین دوره آموزشی مرتبط با مربیگری شرکت کرده است. روشن ضمن اشاره به این نکته که پیش از این مربیگری تیمهای عقاب سمنان، شهرداری سمنان، راشا کویر، تیم المپیاد ورزشی دانشگاه سمنان، باشگاه پارت و حجاب را برعهده داشته افزود، قرار است در ماه سرطان سال جاری جهت شرکت در دوره مربیگری درجه Cآسیا به مشهد اعزام شود.

بهترین مربی استان سمنان در فصل 93-94 دارای مدرک تحصیلی لیسانس در رشته علوم سیاسی از دانشگاه سمنان میباشد و از مشقات و مشکلاتی می گوید که در راه فعالیت ورزشی متحمل شده است.

/انتهای متن/

درج نظر