هیچ اسپانسری حاضر به سرمایه‌گذاری در فو‌تبا‌ل زنان نیست

0

سرمربی تیم ملی فو‌تبا‌ل زنان با بیان این نکته که هیچ اسپانسری حاضر به سرمایه‌گذاری در فو‌تبا‌ل زنان نیست، گفت: مشکل مالی مانع پیشرفت فو‌تبا‌ل زنان شده است.

به گزارش به دخت به نقل از ایسنا ، مهناز امیر شقاقی اظها‌ر کرد: از پنج ماه پیش که سرمربیگری تیم ملی فو‌تبا‌ل زنان در رده بز‌ر‌گسالان را برعهده گرفتم تمام تلاشم بر این بوده که علاوه بر رده جوانان که هشت سال است هدایت این تیم را برعهده دارم در بز‌ر‌گسالان نیز عملکرد رو به رشدی داشته باشیم، اما متاسفانه مسائل مالی در اجرای بسیاری از برنامه‌ها مشکل ایجاد کرده است و در نهایت این بی پولی به تیم فو‌تبا‌ل زنان آسیب می‌زند.

وی در پاسخ به این پرسش که هم اکنون که سرمربیگری هر دو رده سنی را بر عهده دارید در پیشبرد برنامه‌های تیم ‌ملی جوانان و بز‌ر‌گسالان مشکل خاصی ندارید، افزود: چون مسابقات و اردوهای این دو رده با یکدیگر تداخل ندارد، مشکلی برای هدایت هر دو تیم ندارم. بدون شک اگر از نظر مالی تحت فشار نباشیم، فعالیت‌ها در فو‌تبا‌ل زنان به خوبی پیش می‌رود. البته فدراسیون فو‌تبا‌ل در جهت کمک مالی به فو‌تبا‌ل زنان تلاش زیادی می‌کند، اما چون اسپانسر نداریم مجبوریم دست و پا شکسته کارها را پیش ببریم.

وی از اعزام تیم ‌ملی جوانان به مسابقات قهرمانی آسیا در چین خبر داد و خاطر‌ نشان کرد: یکی از افتخارات ما این است که در کنار تیم‌هایی همچون ژاپن، چین، کره شمالی، کره جنوبی، استرالیا، تایلند و ازبکستان جزو هشت تیم برتر آسیا هستیم که امیدوارم 26 مرداد ماه که برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا راهی چین می شویم با موفقیت در این ر‌قابت‌ها جزو چهار تیم برتر آسیا قرار بگیریم و فاصله خود را با سایر حریفان آسیایی کمتر کنیم. البته این امر امکانپذیر است به شرط این که توجه ویژه‌ ای به فو‌تبا‌ل زنان شود.

/انتها‌ی‌ متن/

درج نظر