برگزاری جشن ازدواج 200 ناشنوا در امامزاده سید محمد خمینی‌شهر

0

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در جشنواره ملی ازدواج زوج­‌های ناشنوا که در جوار امامزاده سید محمد خمینی‌شهر برگزار می‌شود، 200 نفر از ناشنوایان به صورت گروهی زندگی مشترک خود را آغاز می‌کنند.
به گزارش به دخت به نقل از فارس، حجت‌الاسلام رضا صادقی در اصفهان اظهار کرد: در راستای اجرای امینانه نیات واقفان نیک‌اندیش اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان مراسم ازدواج گروهی برای ناشنوایان را برگزار می‌کند.

وی در ادامه تصریح کرد: این مراسم با هدف ترویج ازدواج آسان و همچنین سبک زندگی اسلامی در روز پنجشنبه 31 اردیبهشت ماه در جوار آستان مقدس امامزاده سید محمد خمینی‌شهر برگزار خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: این مراسم دومین جشنواره ملی ازدواج ناشنوایان است که با همکاری کانون ناشنوایان استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در این مراسم 200 نفر از ناشنوایان به صورت گروهی زندگی مشترک خود را آغاز می‌کنند.

صادقی اظهار کرد: امام جمعه اصفهان، استاندار اصفهان و جمعی از مسئولان استان نیز در این پیوند آسمانی حضور خواهند داشت.

وی افزود: آثار و برکات ازدواج رشد و تقوی، رشد عاطفی، رشد اخلاق و تقویت جوانمردی، صبر و شکیبایی، پذیرش مسئولیت، انتقال تمدن، فرهنگ و ارزش‌ها را به دنبال دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اضافه کرد: ازدواج سنت و روش پیامبر اکرم (ص) است تا با انجام این سنت دیرینه نیمی از دین فرد از دسترس شیطان خارج شود.

/انتهای متن/

درج نظر