بودجه معاونت امور زنان صرف چه کارهایی می‌شود؟

0

معاون هماهنگی و برنامه ریزی معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه بودجه سال 94 معاونت امور زنان و خانواده معادل 150 میلیارد ریال است، گفت:‌ این بودجه در قالب برنامه‌های کلانی از جمله ارتقای توانمندی‌های زنان و تحکیم بنای خانواده، حمایت از تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی زنان و جوانان و برنامه فناوری اطلاعات و توسعه و دولت الکترونیک هزینه خواهد شد.

به گزارش به دخت به نقل از ایسنا ، اطهره نژادی با اشاره به پورتال جامع امور زنان و خانواده گفت: پورتال جامع امور زنان و خانواده کشور از 24 مردادماه سال 93 رسما شروع به کار کرد و دوره آزمایشی خود را بعد از سه ماه پشت سر گذاشت. پورتال به لحاظ ماهیت پویایی که دارد هرگز نمی‌تواند تکمیل شده باشد بلکه باید به روزرسانی شود و بخش‌های مختلف آن از نظر فنی و محتوایی مورد بازبینی و ویرایش مداوم قرار گیرد.

وی در ادامه اظهار کرد: در مورد ارتباط مستقیم با رییس جمهور نیز فرآیند کار به این صورت است که در پورتال لینک ارتباط با رییس جمهور و معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده دیده شده است و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق این لینک‌ها، پیام‌های خود را وارد کنند. بدون شک این پیام‌ها در اختیار رییس جمهور و معاون او قرار می‌گیرند و پاسخگویی نیز مطابق قواعد و ضوابط اداری نهاد ریاست جمهوری انجام می‌شود.

/انتهای متن/

درج نظر