نشست «بازنمایی هویت زن در رسانه‌های داخلی» در اصفهان

0

مدیر فرهنگسرای رسانه اصفهان گفت: سلسله همایش‌‌های زندگی به سبک رسانه در طول سه شب از 30 اردیبهشت‌ماه تا اول خرداد برگزار می‌شود که عنوان نخستین نشست آن «بازنمایی هویت زن در رسانه‌های داخلی» است.

به گزارش به دخت به نقل از فارس ، مجید شریفی‌فر در اصفهان با اشاره به مبحث در نظر گرفته شده در جلسه مذکور اظهار کرد: در این جلسه که مخاطبان اصلی آن خانواده‌ها و عموم مردم هستند، مهم‌ترین مبحث آن، چگونه پرداختن رسانه‌های داخلی درباره هویت و نقش زنان در جامعه است.

مدیر فرهنگسرای رسانه اصفهان عنوان کرد: روز 31 اردیبهشت‌ماه نیز جلسه‌ای با عنوان تاثیر رسانه‌ها بر نگرش‌های جنسی مخاطبان برگزار می‌شود که سخنران آن دکتر حمید حبشی است.

وی بیان کرد: در جلسه تاثیر رسانه بر نگرش‌های جنسی مخاطبان به این موضوع پرداخته می‌شود که رسانه‌های داخلی و خارجی تا چه اندازه بر نگرش‌های جنسی مردم تاثیر گذاشته‌اند و نگاه زن به مرد و یا برعکس در فیلم‌های خارجی چگونه است.

شریفی‌فر ادامه داد: در حال حاضر در فیلم‌های خارجی و پیام‌های بازرگانی که از ماهواره پخش می‌شود، شاهد بالا بردن نگرش جنسی در مخاطبان هستیم و بر همین اساس است که این موضوع مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: جلسه سوم که در روز یک خرداد برگزار می‌شود، مربوط به نقد سریال‌های ترکیه‌ای است که تحلیل و بررسی این موضوع با همکاری دکتر بابازاده‌مقدم اجرا می‌شود.

مدیر فرهنگسرای رسانه اصفهان گفت: در این سه همایش، برنامه‌های تفریحی از جمله غرفه‌های فرهنگی و نمایشگاه‌های مختلف نیز برای کودکان و نوجوانان زیر 14 سال در خارج از محوطه همایش در نظر گرفته‌ایم.

به گزارش به دخت، همایش زندگی به سبک رسانه قرار است از ساعت 17 تا 20 در مجتمع فرهنگی هنری فرشچیان برگزار شود.

/انتهای متن/

درج نظر