بیانیه جامعه زینب (س) در محکومیت از تجاوزات رژیم عربستان به یمن و دفاع از زنان و کودکان یمنی

زنان یمنی در طول این مدت به شکل های مختلف مراتب اعتراض خود را به این تجاوز نظامی به میهن خویش نشان داده اند و بر عزم جزم شان در مقاومت در برابر تجاوز آشکار به حریم یمن اعلام نموده اند.

0
به گزارش به دخت و به نقل از روابط عمومی جامعه زینب، این تشکل در دفاع از زنان و کودکان یمنی و در محکوم کردن تجاوزرات رژیم عربستان به یمن بیانیه ای صادر کرد. متن کامل این بیانیه به قرار زیر است:
 
به نام خدا
بیانیه جامعه زینب (س) در محکومیت از تجاوزات رژیم عربستان به یمن و دفاع از زنان و کودکان یمنی
 
زنان و کودکان یمنی همچنان قربانیان مظلوم حملات گسترده سعودی ها به یمن هستند.
بیش از یک ماه و نیم از تجاوزات هوایی گسترده عربستان سعودی به یمن با مشارکت چندین کشور عربی و حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی می گذرد. به گفته منابع آگاه یمنی تاکنون بر اثر این حملات هزاران تن از غیرنظامیان که عمدتا شامل زنان و کودکان هستند کشته زخمی  شد ه اند و دهها هزار خانوار آواره گشته اند، هزاران خانه تخریب و شمار قابل توجهی از مراکز عمومی و عام المنفعه مثل مساجد و بیمارستان ها و … از بین رفته اند. در واقع  بیشترین خسارات مستقیم و غیر مستقیم حاصل از این حملات متوجه زنان و کودکان بی پناه یمنی است. 
 
زنان یمنی در طول این مدت به شکل های مختلف مراتب اعتراض خود را به این تجاوز نظامی به میهن خویش نشان داده اند و بر عزم جزم شان در مقاومت در برابر تجاوز آشکار به حریم یمن اعلام نموده اند. در عین حال آنچه باعث تاسف است، واکنش محافل بین المللی مخصوصا سازمان های دفاع از حقوق زنان و کودکان است در قبال موج وحشیانه عربستان به حملات به شهرها و مناطق مسکونی یمن است که بنوعی سکوت و در عمل تایید این موج غیرانسانی و ضد حقوق زنان و کودکان می باشد.
 
بر این اساس جامعه زینب(س) همدردی خود را با زنان مسلمان و غیور یمنی اعلام می کند و از محافل بین المللی می خواهد که برای توقف حملات وحشیانه و ضد انسانی عربستان و همدستانش به کشور مظلوم یمن و نقض آشکار حقوق مردم یمن مخصوصا زنان و کودکان یمنی اقدامات بازدارنده جدی به عمل آورند. 
/انتهای متن/
درج نظر