مجموعه ۱۰ جلدی «بانوی انتظار» در راه نمایشگاه کتاب

مجموعه ۱۰ جلدی «بانوی انتظار» خاطرات کوتاه و درس‌آموز بانوانی است که بدون تردید می‌توان آن‌ها را قهرمانان گمنام اسارت نامید.

0

به گزارش به دخت به نقل از فارس، مجموعه 10 جلدی «بانوی انتظار» اثر«مهدیه شادمانی»، خاطرات کوتاه و درس آموز بانوانی است که بدون تردید می‌توان آن‌ها را قهرمانان گمنام اسارت نامید. بانوانی که صبر و انتظار را به متانت پیوند زدند تا حریم خانه از گزند مصون بماند.” بتول السادات بهلولی» که این مجموعه به همت ایشان شکل گرفت می‌گویند: عزیزی هنگام مصاحبه گفت: این خاطرات را دیگر داشتم به گور می‌بردم حتی به همسرم هم نگفتم چون او خودش رنج زیادی در اسارت کشیده بود.»

در این مجموعه با ازدواج آسان، سادگی و دوری از تجمل، صبر و انتظار، عفاف و پاکدامنی، تربیت فرزند و سبک زندگی صحیح روبرو هستیم.
«بانوی انتظار» فقط خاطرات 10 نفر از بانوانی است که تحت عنوان همسرآزاده، سال‌ها، صبورانه منتظر همسران خود بودند. این مجموعه در همین جا به پایان نمی‌رسد. موسسه پیام آزادگان ضمن اعلام همکاری جهت دریافت خاطرات بانوانی که قبل از اسارت به ازدواج عزیزان آزاده در آمدند، از همه علاقمندان درخواست می‌کند برای تهیه این اثر ارزشمند که در یک بسته کوچک عرضه می‌شود با شماره 88807046- 88807017 داخلی 113 تماس حاصل فرمایند.

/انتهای متن/

درج نظر