بانوان قم به رقابت‌های تنیس جام پیامبر اعظم (ص) اعزام شدند

نایب رئیس هیئت تنیس استان قم از اعزام تیم تنیس بانوان قم به رقابت‌های تنیس قهرمانی مناطق کشور با عنوان جام پیامبر اعظم (ص) خبر داد.

0
به گزارش به دخت به نقل از فارس، فائزه خداکرمی در قم، اظهار کرد: امسال بانوان تنیس‌باز قم سالی پرکار را پیش‌رو دارند زیرا علاوه بر کسب آمادگی برای حضور در مسابقات مختلف قهرمانی کشور باید در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی تنیس کشور یعنی لیگ برتر بانوان شرکت کنند.

وی ادامه داد: چند سالی است که در بخش بانوان روی رده‌های سنی پایه سرمایه‌گذاری خوبی انجام داده‌ایم و نتیجه آن در سال 93 حاصل شد که توانستیم از لیگ دسته دوم حرکت رو به رشد تنیس بانوان قم را آغاز کنیم و در نهایت به لیگ برتر برسیم.

نایب رئیس هیئت تنیس استان قم اضافه کرد: صعود از لیگ دسته دوم و به دنبال آن کسب مجوز حضور در رقابت‌های لیگ برتر تنیس بانوان باشگاه‌های کشور نشان‌دهنده رشد و پویایی تنیس بانوان در استان قم است و ان‌شاءالله امسال در لیگ برتر و در مسابقات قهرمانی کشور حضور موفقی خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: تا پیش از اینکه در رقابت‌های لیگ برتر تنیس بانوان باشگاه‌های کشور حضور پیدا کنیم لازم است که بازیکنان ما در چند رقابت مهم دیگر به صورت جدی محک خورده و توان خود را به دقت ارزیابی کنند تا در لیگ برتر عملکرد خوبی از خود نشان بدهند.

خداکرمی بیان کرد: به غیر از تمرینات و برنامه‌های متنوعی که در سطح استان برای بازیکنان تنیس بانوان قم برنامه‌ریزی کرده‌ایم، طبق تقویم سالانه هیئت که هماهنگ با تقویم سال 94 فدراسیون تنیس کشور است در مسابقات مهم کشوری نیز حاضر می‌شویم.

وی حضور در مسابقات تنیس قهرمانی مناطق بانوان کشور با عنوان جام پیامبر اعظم را نخستین رقابت رسمی بانوان تنیس‌باز قم در سال جاری عنوان کرد و افزود: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون این دوره از رقابت‌ها به میزبانی استان همدان به انجام می‌رسد.

نایب رئیس هیئت تنیس استان قم ابراز کرد: رقابت‌های تنیس جام پیامبر اعظم (ص)، نخستین دوره مسابقات تنیس مناطق بانوان کشور در سال 94 است که به میزبانی هیئت تنیس استان همدان و با حضور 20 تنیسور از استان‌های زنجان، همدان، مازندران، قم، اصفهان، البرز و قزوین برگزار می‌شود.

خداکرمی در پایان با ابراز امیدواری نسبت به عملکرد موفق بانوان تنیس‌باز قم در این دوره از رقابت‌ها، اظهار کرد: میزبانی این مسابقات را باشگاه تنیس کوثر شهر همدان بر عهده دارد و رقابت شرکت‌کنندگان به مدت چهار روز در دو روز بخش انفرادی و دو نفره پیگیری می‌شود.

/انتهای متن/

درج نظر