دستگیری اغفال‌كننده دختران و زنان جوان در اینترنت

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: فردی كه از طریق اینترنت با اغفال دختران و زنان جوان از آنان كلاهبرداری می كرد، در كرج دستگیر شد.

3

سرویس خبر به دخت/

سرهنگ مهدی یارندی با اعلام این خبر گفت : در پی مراجعه زن جوانی به پلیس فتاي استان البرز و اعلام شكایت مبنی بر اینكه از طریق یكی از سایت‌های اینترنتی در دام فردی به نام «وحید» افتاده و این فرد از او اخاذی و كلاهبرداری كرده، پیگیری موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اظهارات این زن مشخص شد كه وی حدود سه ماه است كه از طریق یكی از سایت‌های اینترنتی با این فرد آشنا شده و متهم پس از برقراری روابط عاطفی و چرب زبانی به بهانه‌های مختلف در چندین نوبت مبلغ 55 میلیون ریال از وی كلاهبرداری كرده و ناپدید شده و دیگر از او خبری ندارد.

وی یادآورشد: ماموران پلیس فتا با توجه به اظهارات مالباخته، برای شناسایی متهم به اين سایت مراجعه كردند اما به دلیل مسدود بودن پروفایل متهم ، شناسایی او از طریق سایت غیرممكن بود.
با بررسی های پلیس فتا  مشخص شد كه متهم با ساختن چندین پروفایل با اسامی گوناگون از تعداد زیادی از افراد كه اغلب  زنان و دختران بودند، اخاذی و كلاهبرداری كرده است.
در نهایت ماموران  این فرد كلاهبردار را در یكی از شهرهای شمالی شناسایی و  او را دستگیر کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: متهم دستگیرشده در اعترافات خود به كلاهبرداری از زنان و دختران با سوء‌استفاده از عواطف آنان، چرب‌زبانی و دادن وعده‌های دروغین اقرار كرد./انتهای متن/

نمایش نظرات (3)