می‌توان با حجاب اسلامی هم افتخار ورزشی آفرید

دارنده مدال نقره رقابت‌های سنگ‌نوردی ایالتی کانادا می‌گوید حضورش در این رقابت‌ها آن هم با حجاب اسلامی سبب جلب توجه حاضرین شده بود.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایسنا ، فرناز اسماعیل‌زاده در مورد کسب مدال نقره در مسابقات ایالتی کانادا اظهار کرد: پس از دو هفته تمرین سنگین در کانادا و بر روی دیواره شهر ویکتوریا به آمادگی مناسبی دست پیدا کردم و خوشبختانه در این رقابت‌ها به مدال نقره رسیدم.

او ادامه داد: در دو رشته لید و سرعت در این رقابت‌ها حضور پیدا کردم که خوشبختانه در رشته لید به مرحله دوم راه پیدا کردم و در رشته سرعت نیز توانستم با ثبت زمان ۹ ثانیه و ۲ دهم ثانیه به مدال نقره دست پیدا کنم.

بانوی سنگ نورد ایران که در رقابت با سنگ نوردانی از کشورهای کانادا، آمریکا، استرالیا و… به این مدال دست یافته به حضورش با حجاب اسلامی در این رقابت‌ها اشاره کرد و گفت: حضورم با حجاب اسلامی در این رقابت‌ها برای بسیاری قابل توجه بود و این موضوع نشان داد که با حجاب اسلامی نیز می‌توان به افتخار ورزشی دست یافت.

اسماعیل‌زاده در پایان خاطر نشان کرد: در مدت زمان باقی مانده تا کاپ جهانی نیز تمام تلاش خود را به کار می‌بندم تا به سطم مطلوبی از آمادگی دست پیدا کنم و بتوانم نتیجه مناسبی بگیرم.

به گزارش ایسنا، فرناز اسماعیل‌زاده در جریان رقابت‌های سنگ نوردی کانادا (SCBC) موفق شد در رشته سرعت به مدال نقره دست پیدا کند.

اسماعیل‌زاده در این رقابت‌ها موفق به شکستن رکورد خود و البته رکورد بانوان ایران شد.

/انتهای متن/

درج نظر