همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در رامسر برگزار می شود

سرپرست هیات ورزش های همگانی شهرستان رامسر از برگزاری پیاده روی بزرگ خانوادگی به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و بزرگداشت مقام مادر و هفته زن خبرداد.

0

به گزارش به دخت به نقل از شبکه خبری ورزشی بانوان ایران، عباس احمدی ماچیانی روز یکشنبه در این باره به خبرنگاران گفت : این برنامه ورزشی که در روز شمار هفته زن شهرستان نیز آمده، ساعت 8 صبح روز سه شنبه 25 فروردین در بلوار زیبای معلم شهر رامسر برگزار می شود.

وی افزود : این برنامه ورزشی از سوی هیات ورزش های همگانی رامسر با همکاری ستاد هفته زن و فرمانداری ، شهرداری ، دهکده صنایع دستی برادران علیجانی ، ادارات ورزش و جوانان و محیط زیست برگزار می شود .

نایب رییس بانوان هیات ورزش های همگانی رامسر نیز گفت:این هیات در نظر دارد با فعال سازی کمیته های مختلف ورزش را در میان بانوان گسترش دهد و از تمام ظرفیت ها در این حوزه استفاده کند.

رقیه پروانه افزود : به دلیل گسترش شهرنشینی و کم تحرکی ها بویژه در بانوان شاهد بروز و گسترش بسیاری از مخاطرات و بیماری ها هستیم که ورزش می تواند در این شرایط عامل مهمی برای نشاط و تندرستی باشد.

وی اظهار داشت :برای شرکت کنندگان در این برنامه به قید قرعه جوایزی اهدا می گردد و در این راستا ازعموم و مردم بویژه زنان و بانوان دعوت می شود، شرکت کنند

/انتهای متن/

درج نظر