رونمایی از سایت «همسرگزینی» تا اردیبهشت‌

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به تمایل استان‌های کشور برای راه‌اندازی مراکز پیشگیری و کنترل خشم، گفت: استان‌های خوزستان و البرز برای تاسیس این مراکز اعلام آمادگی کرده‌اند. به این منظور در هفته جاری دیداری با اعضای شورای شهر کرج خواهیم داشت.

0

به گزارش به دخت به نقل از ایسنا ،معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به تمایل استان‌های کشور برای راه‌اندازی مراکز پیشگیری و کنترل خشم، گفت: استان‌های خوزستان و البرز برای تاسیس این مراکز اعلام آمادگی کرده‌اند. به این منظور در هفته جاری دیداری با اعضای شورای شهر کرج خواهیم داشت.

دکتر محمود گلزاری افزود: قرار است دو مرکز دیگر پیشگیری و کنترل خشم در تهران راه‌اندازی کنیم و جلساتی را به این منظور با معاونت اجتماعی شهرداری تهران برگزار کرده‌ایم.

وی درباره آخرین وضعیت راه‌اندازی سایت همسرگزینی تا همسری گفت: همه اقدامات لازم برای آغاز به کار رسمی این سایت انجام شده است و حداکثر تا اواسط اردیبهشت‌ماه از آن رونمایی می‌شود.

گلزاری در پایان همچنین در زمینه برگزاری مجمع سراسری خیرین ازدواج تصریح کرد: این همایش اوایل خرداد مصادف با هفته جوان برپا می‌شود.


/انتهای متن/

درج نظر