زنان برتر و شاخص دیلم تجلیل می‌شوند

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان دیلم گفت: به مناسبت هفته زن، در شهرستان دیلم از زنان برتر و شاخص تجلیل خواهد شد.

0
به گزارش به دخت به نقل از فارس از دیلم، کریم علی حسنی صبح امروز در نشست کارگروه امور بانوان و خانواده دیلم که با محوریت هفته زن برگزار شد، با تبریک فرارسیدن روز میلاد دخت نبوت، همسر ولایت و مادر امامت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: نقش مادر در جامعه نقشی بی‌بدیل است و دولت تدبیر و امید هم به مقوله زنان توجه و اهمیت خاصی دارد که با اعتبارات خوبی که به دستگاه‌های مجری تخصیص داده قدمی دیگر در راستای امور بانوان انجام شود.

علی حسنی عنوان داشت: از خدمات و توانمندی همه دستگاه‌های اجرایی که فقط با کمک آن‌ها این برنامه‌ها برگزار می‌شود نهایت قدردانی را داریم و در شهر دارالمومنین دیلم با هر نگاه و سلیقه و هر نیت و طرز تفکری در شادی و مسرت اهل‌بیت (ع) شاد و در حزن آنها اندوهگین، همه همدل و همزبان برای برگزاری این مناسبت‌ها آماده هستند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان دیلم گفت: برنامه‌های ادارات در هفته زن به صورت دفترچه با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و مسئولان تهیه و توزیع خواهد شد.

علی حسنی افزود: به مناسبت هفته زن، در شهرستان دیلم از زنان برتر و شاخص تجلیل خواهد شد. در این هفته فرصتی است که نقش زنان را در جامعه نهادینه کنیم و باید برای دختران در سطح مدارس و دبیرستان‌ها آموزش‌های لازم را انجام دهیم.

/انتهای متن/

درج نظر