شعار هفته زن نشاط اجتماعی، شادکامی خانوادگی، همدلی و هم‌زبانی در سایه وحدت دولت و ملت

فاطمه‌سادات حسینی در جمع خبرنگاران با تبریک سال جدید و هم‌چنین روز زن اظهار کرد

0

به گزارش به دخت به نقل از نسیم صبا ، در هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر اولین برنامه جشن ویژه روز میلاد صبح جمعه 21 فروردین‌ماه در مسجد صاحب‌الزمان(عج) و بعد از دعای ندبه و ظهر نیز در مصلی امام علی(ع) با بسته‌های فرهنگی همراه خواهد بود.

حسینی بیان کرد: همچنین برگزاری جشنواره و نمایشگاه دستاوردهای زنان استان همراه با موسیقی سنتی و جنگ شادی، برگزاری شب شعر با موضوع مادر و زن، برپایی جشنواره غذای سالم، افتتاح مرکز کتابخانه تخصصی و مطالعات زنان و خانواده در کرمان از دیگر برنامه‌های این هفته می‌باشند.

 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان تصریح کرد: به علاوه تجلیل از بانوان هنرمند و فرهیخته، تجلیل از اسوه‌های ایثار، صبر و مقاومت، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری همایش مادران آسمانی با حضور خانواده‌های شاهد و ایثارگر از جمله برنامه‌های هفته زن محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: برگزاری جشن کوثر ویژه زنان و با حضور دکتر فردوسی‌، اجرای جشن‌های شبانه در مناطق مختلف شهر، افتتاح پارک بانوان در برخی شهرستان‌ها مانند کوهبنان، تجلیل از زنان کارآفرین و سرپرست خانوار و همایش پیاده‌روی خانوادگی نیز در این هفته انجام خواهد شد.

حسینی گفت: برگزاری همایش ورزش صبحگاهی در هفته زن برای کارمندان ادارات(بانوان و آقایان)، ارائه خدمات پزشکی در مناطق محروم، جشن ویژه خانواده همکاران، افتتاح فروشگاه مجازی صنایع دستی بانوان و افتتاح سایت مشاوره رایگان در فضای مجازی نیز جز سایر برنامه‌های این هفته می‌باشند.مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان خاطرنشان کرد: همچنین بازدید رایگان از موزه‌ها ویژه خانواده‌ها، برگزاری نشست‌های علمی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی غیرت و نجابت و مسابقه کتاب‌خوانی نیز برای هفته بزرگداشت مقام زن برنامه‌ریزی شده است.

/انتهای متن/

درج نظر