عملیات موفقیت‌آمیز اکتشاف!

سال که نو میشه خوبه همراه باشه با عادت های تازه برای همه از جمله برای ما خانم ها و البته همه اهل خانه در امور خانه . 

0

نسیم شهسواری/

یکی  از کارهایی که هر سال به نعمت نظم وافر آقای همسر در منزل  ما در زمان خانه تکانی انجام میشه  عملیات موفقیت آمیز اکتشاف است !

شاید تو چشمتون چند تا علامت سوال بزرگ داره چشمک میزه ، اکتشاف ، اکتشاف چی؟

عرض میکنم خدمتتون .

از اینجا براتون بگم که در منزل از شروع سال نو  تا پایان آن  یک سری  اتفاقات بسیار مهمی می افته مثل یک لنگه شدن جورابهای  آقای همسر ، گم شدن  چند جلد کتاب  از کتابخانه ، گم شدن در بسیاری از وسیله ها، ناپدید شدن تعداد زیادی قرص و وسایل ریزه میزه و …  این گم شدن ها خودش دلیلی می شود که نخستین روز خانه تکانی در خانه ما به روز موفقیت آمیز اکتشاف تبدیل شود ، اکتشافاتی که در آخر هم مقصر گم شدن همه آنها کسی و چیزی غیر آقای همسر و بی نظمی ها و بی حوصلگی های ایشان نیست!

و ثمره اش این می شود که بله قسمت خالی کتابخانه پر می شود و لنگه های جوراب بعد  ماه ها جدایی از زوج خود  به آغوش گرم خانواده اش بر می گردد! و … اینها رو نگفتم که فقط نقد  بی نظمی های آقای همسر رو  بکنم  گفتم که بگم این عادتهای زشت به قول سرایدار ساختمون ما  همه ما داریم؛ عادت هایی که سال به سال  اونا رو با خودمون رو می کشیم  و  به قول مادر جون زندگیمون رو به فنا میدیم.

سال نو برای خیلی چیزها میتونه بهونه باشه ، حتی تعطیل عملیات اکتشاف سال آینده! یعنی یک عادت تازه به نظم و ترتیب درکارها درخانه.

/انتهای متن/

درج نظر