حذف بانوی جودوکار بعلت اشتباه مسئولان!

دختر جودوکار ایرانی به دلیل اشتباه در ثبت نام و قرعه کشی در وزنی غیر تخصصی از دور مسابقات قهرمانی آسیا در چین حذف شد.

0

سرویس خبر به دخت/

به گزارش به دخت به نقل از ایسنا، در مراسم قرعه کشی و وزن کشی مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در “چانگ مای” مبینا عزیزی بدون انجام مسابقه از دور رقابتها کنار رفت.

مبینا عزیزی ملی پوش ایران در وزن 57- کیلوگرم بود که آی دی کارت شرکت در مسابقات را هم در این وزن گرفته بود ولی به دلیل اشتباه مسئولان ثبت نام و نوشتن نام او بین ورزشکاران وزن 52- کیلوگرم،این ورزشکار ایران در وزنی غیر از وزن خودش قرعه کشی شد و اعتراض مسولان تیم ایران هیچ فایده‌ای را در بر نداشت و این نماینده ایران از شرکت در این رقابت‌ها محروم شد.

مریم ولی بهاروندی سرمربی تیم های نوجوانان و جوانان ایران هنگام قرعه کشی مسابقات در سالن بانوان حضور نداشت و شاید اگر حضور داشت این اشتباه رخ نمی داد و این ورزشکار ایران شانس داشت تا خودش را در مسابقات آسیایی محک بزند.

سرمربی جودوی بانوان: در هتل مشغول وزن کم کردن بقیه بودم!
سرمربی تیم ملی که در مراسم قرعه کشی حضور نداشت در این رابطه گفت: در هتل مشغول وزن کم کردن بقیه ملی پوشان بودم.

مریم ولی بهاروندی اظهار کرد: در رده سنی نوجوانان سه ملی پوش داشتیم که متاسفانه دو نفرشان کمی اضافه وزن داشتند و من در راهروهای هتل مشغول دویدن کنار ملی پوشان و وزن کم کردن آن ها بودم. به خودم گفتم که چون از قبل نامه‌های لازم را فرستاده‌ایم و در آن ها اوزان مشخص است پس نیاز نیست خودم حضور داشته باشم. البته مطمئن بودم آقای میراسماعیلی در قرعه کشی حضور دارد و به همین خاطر شاید با خیالی آسوده‌تر مشغول وزن کم کردن بچه‌ها بودم.

وی افزود: از این مساله خیلی ناراحت شدم، ولی من تمام تلاشم را کردم. بیشتر از این نارحتم که من در راهروها بودم و این گونه در موردم صحبت می‌شود.

سرمربی تیم ملی جودوی بانوان در پاسخ به این سوال که شرایط مبینا عزیزی در صورتی که در مسابقات می‌توانست شرکت کند چطور بود گفت: او آمادگی خوبی داشت و ما هم امیدوار بودیم تا بتواند توانایی خودش را نشان دهد.با توجه به شرایط قرعه‌های بچه‌ها هم امیدواریم که ملی‌پوشان ما موفقیت خوبی کسب کنند.

/انتهای متن/

درج نظر