بودجه لازم برای اجرایی شدن طرح عفاف و حجاب به دستگاه‌ها داده شود

رئیس بسیج جامعه زنان گفت: با توجه به اینکه تمام دستگاه‌ها در زمینه اجرایی شدن طرح عفاف و حجاب وظایفی بر عهده دارند، دولت در بودجه سال 93 باید بودجه لازم برای اجرایی شدن طرح عفاف و حجاب را در اختیار دستگاه‌ها قرار دهد.

0

سرویس خبر به دخت/

به گزارش به دخت به نقل از فارس ،مینو اصلانی گفت: بودجه لازم برای اجرایی شدن امور در حوزه زنان و خانواده از جمله مسائل بسیار مهمی است که امیدوار هستیم در بودجه سال 93 دولت و معاونت امور زنان و خانواده به این موضوع توجه کافی داشته باشد.

وی ادامه داد: با توجه به تدوین ماده 230 برنامه پنجم توسعه در راستای تحکیم بنیان خانواده و احقاق حقوق زنان لازم است بودجه لازم برای اجرایی شدن بندهای مختلف این برنامه و تحقق برنامه‌های ۵ ساله برنامه پنجم در نظر گرفته شود.

رئیس بسیج جامعه زنان اظهار داشت: بحث دیگری که باید پیش بینی شود بودجه ترویج عفاف و حجاب که مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی است و برای همه دستگاه‌ها وظایفی را تعیین کرده است و یکی از مشکلاتی که طی سال‌های گذشته پیش آمد و مانع از اجرای این طرح شد این بود که بودجه لازم برای اجرایی شدن این طرح در دستگاه‌ها پیش بینی نشده بود.

اصلانی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه رئیس جمهور توجه ویژه‌ای به موضوع عفاف و حجاب دارد امیدوار هستیم بودجه لازم برای دستگاه‌ها در نظر گرفته شود تا بتوانند به وظایف خود عمل کنند.

 /انتهای متن/

درج نظر