تولید‌کنندگان و طراحان لباس ذائقه مردم را تغییر داده‌اند

رئیس اداره پژوهش بسیج جامعه زنان گفت: تولید‌کنندگان و طراحان داخلی لباس نتوانستند در زمینه تأمین نیازهای تمام اقشار جامعه موفق عمل کنند و باعث شده‌اند ذائقه مردم در انتخاب لباس تغییر کند.

0

سرویس خبر به دخت/

به گزارش  به دخت به نقل از فارس ،مریم ورزدار گفت: برخورد با بدحجابان در سطح جامعه نباید یکسان باشد چرا که عده‌ای سهوا و به دلیل نداشتن آگاهی حجاب مناسبی را انتخاب نمی‌کنند.

وی ادامه داد: اما گروه دیگری نیز هستند که به صورت ساماندهی شده به ترویج بدحجابی در جامعه دامن می‌زنند که قطعا برخورد با این گروه باید متفاوت باشد.

رئیس اداره پژوهش بسیج جامعه زنان خاطر نشان کرد: بخشی از مشکل حجاب ما علاوه بر ضعف قانون و فرهنگ به تأمین نیاز مردم در زمینه لباس‌های مناسب باز می‌گردد و متأسفانه طراحان لباس‌های داخلی نتوانسته‌اند در تأمین نیازهای مردم موفق عمل کنند.

وی خاطر نشان کرد: هم‌اکنون شاهد هستیم که متأسفانه خانم‌های محجبه سخت‌تر می‌توانند لباس های مناسب خود را انتخاب کنند و نوع طراحی لباس‌ها باعث شده است تا ذائقه مردم در انتخاب لباس تغییر کند.

ورزدار افزود: البته این وضعیت نسبت به سال‌های گذشته رشد بهتری داشته است اما هنوز به سطح مطلوبی نرسیده‌ایم و باید در این زمینه طراحان و تولید‌کنندگان لباس‌های داخلی به تأمین نیازهای مردم توجه بیشتری داشته باشند.

/انتهای متن/

درج نظر