برگزاری همایش زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر از برگزاری همایش زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد در استان بوشهر خبر داد.

0

سرویس خبر به دخت/

به گزارش به دخت به نقل از فارس ،فرید محبی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه بیشترین آمار خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند، کمیته امداد استان بوشهر خدمات مختلفی را به این افراد ارائه می‌دهد.

وی افزود: اعطای وام مشاغل خانگی، حرفه آموزی، پرداخت مستمری و ارائه کلاس‌های مختلف آموزشی و مشاوره برای چگونه روبرو شدن با آسیب‌های اجتماعی از جمله این خدمات است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی خاطرنشان کرد: در همین راستا همایش زنان سرپرست خانوار کمیته امداد امام خمینی برگزار خواهد شد.

محبی گفت: این همایش 19 آذر ماه در مجتمع استعدادهای درخشان کمیته امداد امام خمینی شهرستان بوشهر برگزار خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: کمیته امداد می‌کوشد تا با اجرای طرح‌های مختلف مروج اخلاق و رفتارهای حسنه در جامعه شود که طرح اکرام ایتام یکی از این طرح‌ها است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر عنوان کرد: هشت هزار و 719 حامی در استان بوشهر وجود دارد که از سه هزار و 8 یتیم را حمایت می‌کنند.

محبی مبلغ کل کمک‌های این حامیان را از ابتدای سال تاکنون بیش از 16 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: 11 میلیارد ریال از این کمک‌ها نقدی و مابقی به صورت غیرنقدی بوده است.

درج نظر