زن نیم تُنی خواهرزاده اش را لِه کرد!

مایرا روزالز، 32 ساله، در سال 2008 بخاطر قتل خواهرزاده 2 ساله اش، معروف شده بود که البته تبرئه شد. اتهام او این بود که با بدن نیم تنی اش روی خواهرزاده اش افتاده و او را خفه کرده است.

0

سرویس خبر به دخت/

سنگین وزن ترین زن دنیا، 5 سال پس از آنکه به عنوان “قاتل نیم تنی” معروف شد، 272 کیلوگرم وزن کم کرد.

مایرا روزالز، 32 ساله، در سال 2008 به خاطر قتل خواهرزاده 2 ساله اش، معروف شده بود که البته تبرئه شد. اتهام او این بود که با بدن نیم تنی اش روی خواهرزاده اش افتاده و او را خفه کرده است.

 با آنکه مایرا در سال 2008 اعتراف به قتل الیسیو کرده بود، ولی در سال 2011 تبرئه شد، زیرا نتایج تحقیقات نشان داد که دلیل مرگ این بچه خفگی نبوده، زیرا جراحاتی به جمجمه این پسر 2 ساله وارد شده و خود مایرا نیز شهادت داد که خواهرش جیمی با برس چندین بار پسرش را از ناحیه سر، دست ها و پاها کتک زده بود. خواهر او به 15 سال حبس محکوم شد. او در مورد اعترافش می گوید: «من خیلی سنگین شده بودم و فکر می کردم که دارم می میرم. چون خواهرم را خیلی دوست داشتم، اعتراف کردم که الیسیو را من کشتم.

 

همه این ماجراها و تبرئه شدن مایرا باعث شد که او در طول 5 سال با کمک جراحی، فیزیوتراپی، توانبخشی و تغییرات فراوان در رژیم غذایی، وزن زیادی کم کند.

او حالا می تواند خودش کارهای روزانه اش را انجام دهد و حتی دنبال کار بگردد. بعد از فیزیوتراپی، او حالا با کمک ویلچر می تواند بیرون برود و چند قدم هم بردارد.

 /انتهای متن/

درج نظر