بیشترین تهاجم فرهنگی متوجه زنان است

رییس سازمان بسیج مستضعفان با بیان اینکه بیشترین همت رسانه های استکباری و تهاجم فرهنگی متوجه زنان و دختران است، گفت: دشمن اگر بتواند به ستون خانواده آسیب وارد کند، مجموعه آرمان های ما تحقق نخواهد یافت.

0

سرویس خبر به دخت/

به گزارش  به دخت به نقل از ايرنا ، سردار “محمدرضا نقدی” روز دوشنبه در همایش طلایه داران ایثار، نقش خانواده را در نظام جامعه، کلیدی عنوان کرد و افزود: اگر سلامت، رشد، بالندگی و تعالی در خانواده باشد، یک جامعه متعالی می شود.

وی خاطرنشان کرد: هرچند مدیریت خانواده از جهات ولایت به مرد سپرده شده اما زن محور معنوی، عاطفی و ستون خیمه این کانون است.

به گفته رییس سازمان بسیج مستضعفان، دشمن با اشراف به این مساله از طرق مختلف، این کانون را مورد هدف قرار داده به طوری که از طریق شبکه های ماهواره ای به طور مرتب درباره نابرابری حقوق زن و مرد در ایران تبلیغ می کنند که برای حفظ آرمان ها، راهبردها و آموزه های خود باید دو راه استدلال منطقی و علمی و نگاه به واقعیت ها را مدنظر قرار دهیم.

سردار نقدی اظهار داشت: تفکر غربی 50 سال در ایران حاکم بوده و نتیجه آن وجود 80 درصد زنان بی سواد تا سال 57 بوده است.

وی با بیان آنکه طی 35 سال اخیر با روی کار آمدن تفکر اسلامی، زنان بسوی بالندگی و پیشرفت حرکت کرده اند، ادامه داد: حاکمیت اسلامی، تعالی و عزت برای زنان را به ارمغان آورده لذا باید در جهت حفظ آن همت گماشت، زیرا دشمن در تلاش است ارزش مادری و تربیت فرزندان پاک را از زن دور و برای فرزندآوری کمتر تبلیغ کند.

رییس سازمان بسیج با بیان اینکه جایگاه زن فقط برای حضور در اجتماع نیست، تصریح کرد: زن انسان ساز و مربی تمام زنان و مردان جامعه است و امروز بسیج جامعه زنان رسالت سنگینی بر دوش دارد و باید تلاش کند در مقابل این تهاجم گسترده دشمن تفکر ناب اسلام محمدی را هر روز بیشتر ترویج کند.

نقدی در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به نقش حضرت زینب (س) در واقعه روز عاشورا، افزود: حادثه ای بالاتر از عاشورا را در تاریخ نمی شناسیم، ایثار، آزادیخواهی، ایستادگی و جانبازی در راه حق و نهضت زینبی اوج قله آن است و زنان قهرمان کشور چه زیبا این راه را انتخاب کرده اند.

وی یادآور شد: راه زینب، زن ایرانی را از بیغوله ها به صحنه آورد و او نقش آفرین عرصه های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی شد لذا باید هر روز بر میزان درک عمیق خود از شخصیت زن ایرانی بیافزاییم و آن را به بشریت معرفی کنیم.

براساس این گزارش، با حضور سردار نقدی و رییس بسیج جامعه زنان کشور 500 مهد قرآنی در سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

بسیج جامعه زنان در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکیدات ایشان در چشم انداز 20 ساله و پیش بینی 10 میلیون حافظ قرآن بر آن شد جهت تحقق این امر ابتدا به تربیت مربی مهدهای قرآنی با برگزاری دوره های آموزشی اقدام کند و همزمان با هفته بسیج اقدام به افتتاح 500 مهد قرآنی در سراسر کشور نماید.

 /انتهای متن/

درج نظر