خیرین و فعالین حوزه ازدواج اسفندماه معرفی و تجلیل می‌شوند

مدیرکل دفتربرنامه‌ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان از برگزاری جشنواره «ملی پیوند آسمانی» برای تجلیل از زوج‌های نمونه و خیرین و فعالین حوزه ازدواج دراسفند ماه سال جاری دراستان البرز خبر داد.

0

 سرویس خبر به دخت/

به گزارش به دخت به نقل از ايسنا ،مسعود امینی با اشاره به اینکه در سال‌ گذشته جشنواره «ملی پیوند آسمانی» همزمان با جشنواره‌های استانی برگزار شد، گفت: با توجه به همزمانی جشنواره‌ها، جشنواره ملی پیوند آسمانی در سال گذشته با هشت ماه تاخیر و در سال جاری برگزار شد، بنابراین امسال سعی شد تا جشنواره‌ها را در طول ماه ذیحجه برگزار کنیم و برگزاری جشنواره «ملی پیوند آسمانی» به اواخر بهمن و یا اوایل اسفند ماه امسال موکول شد.

وی اظهار کرد: طی کارشناسی‌های صورت گرفته، معاونت ساماندهی امور جوانان مقرر کرد تا جشنواره «ملی پیوند آسمانی» جدای جشنواره‌های استانی هر ساله در بهمن یا اسفند ماه همان سال برگزار شود.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: در سال‌های گذشته جشنواره «ملی پیوند آسمانی» تنها در تهران برگزار می‌شد، اما مقرر شده است تا هر سال این جشنواره در یک استان برگزار شود که در حال حاضر سه استان اصفهان، قم و البرز متقاضی برگزاری این جشنواره هستند و با توجه به اعلام آمادگی کتبی استاندار البرز، جشنواره امسال در این استان برگزار می‌شود.

امینی تصریح کرد: تقاضای برگزاری جشنواره «ملی پیوند آسمانی» در استان البرز از سوی استاندار آن به مقام عالی وزارت ورزش و جوانان ارسال شده و منتظر اظهارنظر وی هستیم تا مقدمات کار برای برگزاری این جشنواره فراهم شود.

وی در پایان اعتبار در نظر گرفته شده برای برگزاری جشنواره امسال را 300 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: امسال هم در این جشنواره از زوج‌های نمونه و خیرین و فعالین حوزه ازدواج تجلیل می‌شود.

درج نظر