داستان سه زن برده انگلیسی و شش هزار نفر دیگر

وبسایت اینترنتی روزنامه انگلیسی ایندیپندنت در خبری اعلام کرد: با نجات یافتن سه زن که به مدت سی سال به عنوان برده مورد آزار و اذیت جسمی و روحی قرار می گرفته اند ، جامعه انگلیس در شوک به سر می برد .پلیس لندن نیز گفته است :با پرونده ای پیچیده و وحشتناک روبرو است .

0

سرویس خبر به دخت/

به گزارش به دخت به نقل از شفقنا ، پس از افشای بردگی این زنان که اهل بریتانیا ، ایرلند و مالزی هستند ، نگرانی ها در جامعه انگلیس به شدت افزایش یافته است ، چرا که مقامات پیش بینی کرده اند هزاران نفر در سرتاسر انگلیس به عنوان برده نگهداری می شوند که به عنوان افراد و یا خانواده های عادی به پلیس و یا مقامات معرفی شده اند.

ایندیپندنت می افزاید: با افزایش انتقادها از پلیس انگلیس در مورد تاخیر در یافتن این زنان ، پلیس اسکاتلندیارد گفته است زوجی که این زنان را نگهداری می کرده اند در دهه 1970 نیز بازداشت شده بودند. 40 افسر پلیس هنوز در پی یافتن این نکته هستند که چطور این زنان به وسیله دست بندهای نامرئی درخانه ای در جنوب لندن محبوس شده بودند. خانم آنتا پریم مدیر بنیاد آزادی می گوید :این پرونده نمونه ای از هزاران مورد برده داری در جامعه کنونی انگلیس است . خانم پریم کسی است که اولین بار با تماس یکی از زنان برده ، به پلیس خبر داد.
این درحالی است که مقامات وزارت کشور انگلستان گفته اند که حداقل شش هزار نفر دیگر در انگلستان در خانه ها محبوس اند و از آنها بعنوان برده نگهداری می شود. براساس اظهارنظر آقای اندرو باف که گزارشی درمورد قاچاق انسان ها منتشر کرده است ، از ابتدای سال جاری میلادی 39 مورد از 389 مورد از قاچاق انسان و برده داری توسط پلیس رسیدگی شده است . وی گفته است: متاسفانه مقامات لندن نسبت به این موضوع کور هستند.

/انتهای متن/

درج نظر