متولی حذف جایگاه مشاور زنان وزارتخانه‌ها معاونت سرمایه انسانی ریاست جمهوری است

متولی حذف جایگاه مشاور زنان وزارتخانه‌های معاونت سرمایه انسانی ریاست جمهوری است.

1

سرویس خبر به دخت/ 

به گزارش به دخت به نقل از فارس ،الهام امین زاده گفت: متولی بخشنامه دولت مبنی بر حذف جایگاه مشاور امور بانوان و مشاوارن جوان در دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها معاونت توسعه سرمایه انسانی ریاست جمهوری است.

وی ادامه داد: هم اکنون این بخشنامه در دولت در حال بررسی است و نتایج آن به زودی اعلام می‌شود اما هم اکنون اظهار نظری در این مورد نمی‌کنم.

در تاریخ 6 آبان بخشنامه‌ای به شماره 13712/92/200 از سوی معاونت سرمایه‌های انسانی ریاست جمهوری به امضای محمود عسگری آزاد به دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها ابلاغ شد که بر اساس آن و به دنبال هدف چابک‌سازی دولت تعدادی از معاونت‌ها حذف شدند.

در بند«ج» این بخشنامه آمده است: به منظور حذف الزاماتی که مانع از اجرای سیاست چابک سازی،منطقی سازی و متناسب سازی دستگاه‌های اجرایی، موجب گسترش بی‌رویه ساختارهای سازمانی شده‌اند بخشنامه‌های زیر که از این معاونت ابلاغ شده است لغو می‌شود:

در بند سوم این بخش آمده است: بخشنامه شماره 54989/200 مورخ 25 دی 89، این معاونت موضوع ایجاد پست مشاور امور زنان و خانواده و اختصاص 3 پست سازمانی ذیل آن در وزارتخانه و سازمان‌های مستقل.

اعضای فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور از وی خواستند تا این بخشنامه لغو شود و مشاور امور بانوان همچنان به قوت خود باقی باشد.

 /انتهای متن/

نمایش نظرات (1)