شهرداری سنندج بند کفش‌هایش را برای قهرمانی بسته

نایب رییس بانوان فدراسیون هندبال گفت: بازیکنان شهرداری سنندج امسال بند کفششان را برای قهرمانی در لیگ برتر سفت کرده‌اند.

0

 سرویس خبر به دخت/

به گزارش به دخت به نقل از ايسنا میترا نوری که برای تماشای بازی دو تیم شهرداری سنندج و ثامن الحجج سبزوار در سنندج حضور یافته بود، منطقه کردستان، اظهار داشت: بازیکنان تیم هندبال بانوان سنندج تمام تلاش و توان خود را برای قهرمانی در لیگ برتر بکار گرفته‌اند که با توجه به توان بالا و روحیه قوی این تیم، بی شک قهرمانی در لیگ شایسته آن هاست.

وی با اشاره به اینکه تیم شهرداری سنندج امسال نسبت به سال های قبل بسیار خوب کار می کند، افزود: لیگ برتر هندبال بانوان کشور امسال به صورت قوی کار خود را آغاز کرده و تیم سنندج نیز بسیار خوب در لیگ امسال ظاهر شد که امید است با تلاش و تمرین مضاعف این روند را ادامه دهد.

نایب رییس فدراسیون هندبال؛ هندبالیست‌های سنندجی را توانمند و تلاشگر خواند و بیان کرد: امید است که با تداوم تلاش و بهره گیری از توان جسمی و روحیه قوی خود هندبال کردستان را پرآوازه کنند و با حضورشان در رده‌های مختلف سنی تیم ملی برای کشور نیز افتخار آفرین باشند.

وی بر تلاش هندبالیست‌های کردستانی برای حضور بیشتر و افزایش اعضای آن ها در تیم ملی تاکید کرد.

نوری در پایان سخنان خود، بازی تیم شهرداری سنندج با ثامن الحجج سبزوار را بسیار خوب و قوی دانست و تصریح کرد: باخت شهرداری سنندج را باید برد به حساب آورد، چراکه سبزوار تیمی بسیار قدرتمند و دارای پنج بازیکن ملی پوش است که با توجه به این تفاوت گل های دو تیم بسیار کم بود. وی با اشاره به اینکه بازی آینده شهرداری سنندج با ذوب آهن اصفهان یک بازی حساس است، از بچه های تیم سنندج خواست، که با تمرین و تلاش تمامی توان خود را برای بدست آوردن امتیاز بازی بعد بکار گیرند.

 /انتهای متن/ 

درج نظر