اثر جدیدی از نویسنده “نورالدین”

معصومه سپهری از انتشار کتاب «یک جعبه شیرینی، یک گلوله» در آینده نزدیک برای گروه سنی نوجوان خبر داد و گفت: کتاب روایت مستند از قیام ۲۹ بهمن ۵۶ مردم تبریز است که با زبانی ساده و روان برای مخاطبان نوجوان نوشته شده است.

0

سرویس خبر به دخت/

معصومه سپهری، نویسنده ادبیات دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با فارس، بیان داشت: کتاب «یک جعبه شیرینی یک گلوله» را برای گروه سنی نوجوان به نگارش درآوردم که از سوی بخش کودک و نوجوان حوزه هنری منتشر می‌شود. 

وی اضافه کرد: کتاب «یک جعبه شیرینی یک گلوله»، یک روایت مستند از قیام 29 بهمن سال 56 مردم تبریز است که با زبانی ساده و روان برای مخاطبان نوجوان نوشته شده و اکنون مراحل چاپ را می‌گذراند.

سپهری درباره کتاب «تولدی در هور»، بیان کرد: این کتاب زندگینامه شهید «حسین محمدیان» از شهدای واحد اطلاعات، علمیات لشکر عاشورا است که سال 89 آن را به نگارش درآورده و امسال منتشر شده بود، اما به دلیل اینکه از نحوه چاپ، انتشار و مسائل فنی آن راضی نیستم در تلاش هستم با شکل بهتری آن را به چاپ برسانم.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا کتاب «تولدی در هور» را نیز در چاپ جدید ویرایش خواهید کردید، افزود: قطعاً اگر فرصت شود، این کتاب را ویرایش خواهم کرد چراکه برخی از تصاویری که در این اثر با زیرنویس منتشر شده، دارای مشکلاتی است که باید آن را تصحیح کرد.

بر اساس این گزارش، تاکنون از معصومه سپهری آثاری نظیر «نورالدین پسر ایران» با موضوع «خاطرات شفاهی سید نورالدین عافی» و «لشکر خوبان» منتشر و روانه بازار نشر شده است.

منبع: مشرق/ انتهای متن/

درج نظر