استخر برای تمرین در زمستان نداریم!

دروازه‌بان تیم ملی کانوپولوی بانوان ایران گفت: امکانات ایران در رشته کانوپولو خوب است، اما در فصل سرما استخر برای تمرین نداریم.

0

 سرویس خبر به دخت/

به گزارش به دخت به نقل از ايسنا الهه پورعبدیان دروازه‌بان تیم ملی کانوپولوی بانوان ایران اظهار کرد: امکانات رشته کانوپولوی ایران در فصل تابستان خوب است چون دریاچه مناسب داریم اما در فصل زمستان استخر برای تمرین نداریم و تعداد کمی از استان‌ها هستند که استخر مناسب را دارند و امیدوارم مسئولین، استخر مختص کانوپولو را فراهم کنند.

او درباره مسابقات قهرمانی آسیا که بانوان ایران توانستند برای پنجمین بار قهرمان شوند اظهار کرد: نسبت به دوره‌های پیش سطح مسابقات بالاتر بود و هند هم به عنوان میزبان در این مسابقات شرکت کرد. در کل نسبت به مسابقات دیگری که برگزار می‌شود این مسابقات کیفیت بالاتری داشت.

دروازه بان تیم ملی کانوپولوی بانوان ایران درباره عملکرد خود گفت: پیشرفت خوبی در این مسابقات داشتم و با سه گل خورده بهترین دروازه‌بان این مسابقات شدم.

پورعبدیان ادامه داد: با توجه به اینکه سه بازیکن جدید در تیم ملی داشتیم با این حال توانستیم همکاری لازم را با یکدیگر داشته باشیم و مقام اول مسابقات را به دست بیاوریم. تیم ما در سرعت،دفاع و حمله عالی کار کرد.

او درباره علت تعداد کم تیم ها در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار کرد: کشورهایی که کانوپولو دارند تیم‌های خود را به مسابقات اعزام می‌کنند اما در کشورهای دیگر توجه کمی به این رشته می‌شود به همین دلیل تعداد تیم ها در این مسابقات کم است. مثلا تیم چین تایپه که همیشه به مسابقات بانوان تیم اعزام می‌کرد امسال در آسیا فقط در بخش مردان تیم داشت.

الهه پورعبدیان درباره مسابقات جهانی فرانسه تصریح کرد: به خاطر مشکلات گذشته (تعلیق فدراسیون قایقرانی) ؛دوره پیش نتوانستیم در این مسابقات حاضر باشیم اما الان خیلی خوشحالم که در مسابقات جهانی فرانسه شرکت می‌کنیم و از وقتی سهمیه جهانی را گرفتیم به کسب سکو در جهان امیدوار هستیم.

او درباره لیگ برتر کانوپولوی بانوان ایران گفت: نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت بسیار زیادی در لیگ داشتیم اما تنها مشکل ما این است که تعداد تیم های حاضر در لیگ کم است که امیدوارم این مشکل برطرف شود.

 /انتهای متن/

درج نظر