مجتهدزاده، رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس شد

طی حکمی از سوی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، «مریم مجتهدزاده ‌لاریجانی» به عنوان رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس منصوب شد.

0

 سرویس خبر به دخت/

به گزارش به دخت به نقل از فارس طی حکمی از سوی سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، «مریم مجتهدزاده‌ لاریجانی» به عنوان رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس منصوب شد.

در حکم خانم مجتهدزاده آمده است: «با استعانت از خداوند سبحان شما را که از تجربه و دانش در امور زنان و دفاع مقدس برخوردارید به عنوان رئیس سازمان نشر و ارزش‌‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس منصوب می‌کنم.

امید است با توجه خاص که شایسته پیروان امامت و ولایت و دلسوختگان انقلاب اسلامی و سربازان فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز(مدظله‌العالی) است وظایف محوله را انجام دهید و در همه امور رعایت امانت و تقوی را بنمایید».

گفتنی است مریم مجتهدزاده پس از انقلاب اسلامی به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان مدرس سیاسی و امداد از بدو تاسیس تا سال 1360 درآمد و پس از انقلاب فرهنگی عضو شورای پذیرش دانشجویان دانشگاه‌ها شد.

وی در دولت دهم مشاور رئیس‌جمهور و رئیس مرکز امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری بود که این مرکز در مرداد ماه 1392 به معاونت تبدیل و مجتهدزاده به عنوان معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده منصوب شد.

مسئول اعزام نیروهای گروه پزشکی به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، مسئول انجمن اسلامی دانشجویان و کارکنان دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، مدیریت در دبیرستان‌ها و هنرستان‌های آموزش و پرورش به مدت 16 سال، عضو هیأت مدیره انجمن حمایت از دیپلمات‌های ربوده شده توسط صهیونیست‌ها در لبنان و همچنین انتخاب وی به عنوان زن نمونه در سال 1385 درسوابق خدمتی خانم مجتهدزاده ثبت شده است.

 /انتهای متن/

درج نظر