حذف بانوان كراته كا ي ايران ازمسابقات کامبت گیمز

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان در مسابقات کامبت گیمز در مورد حذف هر دو نماینده ایران در این رقابت‌ها گفت: ملی پوشان استرس زیادی داشتند!

0

 سرویس خبر به دخت/

به گزارش به دخت به نقل از ايسنا فریبا بداغی اظهار کرد:بانوان ایران غیر از مسابقات قهرمانی آسیا در سال قبل تنها در مسابقه کاراته “وان” شرکت کرده بودند و در هیچ مسابقه رسمی مهمی شرکت نداشتند اما به یکباره در مسابقاتی شرکت کردند که المپیک رشته‌های رزمی بود. نمایندگان ما در این رقابت‌ها عملکرد بدی نداشتند و کسی از آن ها انتظار نداشت.

وی افزود: ملی پوشان ایران در حد توان خود ظاهر شدند و اصلا نمی‌توانم بگویم که آن ها از لحاظ فنی کم داشتند.نمایندگان ایران تابه حال در مسابقاتی با این سطح حضور نداشتند و حتی در تاتامی چنین رقابت‌هایی هم تمرین نکرده بودند چه برسد که مبارزه کرده کرده باشند. وقتی آنها در محل تمرین مشغول تمرین بودند تیم‌های دیگر پیش آنها می‌آمدند و تمرینات را نگاه می کردند.

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان در مسابقات کامبت گیمز با اشاره به اینکه تجربه حضور درمیادین مهم و بین‌المللی خیلی مهم است گفت: از آسیا ژاپنی ها هم در این رقابت‌ها حضور داشتند که تجربه بالایی داشتند. مثلا یک ورزشکار آنها پیش از حضور در این مسابقات 9 مسابقه کاراته “وان” و مهم را رفته بود و در اینجا خوب کار کرد. این ورزشکار همان کسی بود که در مسابقات آسیایی نماینده ایران را با اختلاف اندکی برده بود اما به جرات می‌گویم که شرایط حال حاضر او با ورزشکاران ما قابل قیاس نیست.

وی ادامه داد: استرس زیاد اجازه نداد که نمایندگان ایران توانمندی واقعی خود را نمایش دهند. عباسعلی و دوستی هنوز به همان شیوه مبارزه در مسابقات آسیایی در کامبت گیمز مبارزه می کردند که خیلی با هم تفاوت داشت. آنها بعد از چند مبارزه تازه متوجه شده بودند که باید چطور در این رقابتها امتیاز بگیرند.آنها تمام تلاش خود را انجام دادند.

بداغی در مورد نازنین دوستی گفت:در مبارزه اول بود که این نماینده خوب ایران در یک درگیری آسیب دید ولی به هر حال پیروز شد. در مبارزه دوم هم علی رغم آن مصدومیت خوب ظاهر شد ولی مصدویمتش خیلی شدید بود.

وی در پایان افزود: کسب تجربه حضور در مسابقات مهم چیزی بود که کاراته کاران ایران و من از مسابقات کامبت گیمز به خانه آوردیم و این خیلی گرانبها است. ما چیزهای زیادی یاد گرفتیم. اگر برای مسابقات جهانی باز هم من در کادر تیم ملی بودم باید خیلی چیزها را تغییر دهیم.

/انتهای متن/

درج نظر