کورئا: سقط جنین خیانت است

رئیس جمهور اکوادور هشدار داده است در صورتی که کنگره این کشور سقط جنین را به عنوان جرم باز نشناسد از سمت خود استعفا می کند.

0

 سرویس خبر به دخت/

پایگاه خبری اسپانیایی زبان «آمریکا اینفوبائه» نوشت: رافائل کورئا، رئیس جمهور اکوادور روز پنجشنبه هشدار داده است در صورتی که کنگره این کشور سقط جنین را به عنوان جرم باز نشناسد از سمت خود استعفا می کند.

کورئا در خصوص برخی از نمایندگان این پارلمان گفت: گروهی در پارلمان کشور ما وجود دارد که از نظر من خائن به تمام معنا هستند. از حالا می گویم اگر کنگره بخواهد سقط جنین را قانونی بداند من فردا استعفا می کنم. کورئا در ادامه گفت: من تمام تلاش خود را به کار گرفته ام تا با این افرادی که می خواهند در کشور بی ثباتی و بی اخلاقی را ترویج دهند مبارزه کنم اما اگر موفق نشوم حتماَ استعفا می کنم.

رئیس جمهور اکوادور در ادامه اضافه کرد: من دیگر خسته شدم این افراد تنها دم از دموکراسی می زنند اما تمام تصمیمات مهم کشور را به صورت جداگانه اتخاذ می کنند. وی خاطرنشان کرد: هر کاری می خواهند انجام دهند من این لایحه غیرقانونی را به قانون تبدیل نخواهم کرد. وی در انتهای اظهاراتش بیان داشت: همه می دانند سقط جنین جاندار خیانتی بیش نیست ما نیز اعلام کرده ایم این اقدام را به قانون تبدیل نمی کنیم اما برخی از افراد هستند که برای مخالفت با ما می خواهند این اقدام را قانونی جلوه دهند این یک “خیانت” است یک “خیانت”.

منبع:پارسينه/انتهای متن/

درج نظر