افتتاح سایت رسیدگی به مشکلات وام ازدواج جوانان به مناسبت هفته ازدواج

سرپرست فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی سایت معاونت فرهنگی و جوانان استان در15 مهرماه خبر داد و گفت: به مناسبت سالروز ازدواج در ذیل این سایت سامانه رسیدگی به مشکلات دریافت تسهیلات ازدواج نیز افتتاح خواهد شد تا بتوان بهتر مشکلات وام ازدواج جوانان را پیگیری کرد.

0

 سرویس خبر به دخت/

 به گزارش به دخت به نقل از ايسنا عبدالعزیز تقی‌زاده افزود: در راستای تسهیل ارتباط جوانان با معاونت فرهنگی خصوصا در بحث ازدواج سامانه پیامکی نیز راه‌اندازی خواهیم کرد تا جوانان به سرعت مشکلات خود را با ما در میان بگذارند و پاسخ خود را دریافت کنند.

وی با اشاره به برگزاری ستاد ساماندهی جوانان با موضوع ازدواج جوانان ادامه داد: طی جلسه‌ای با مدیران بانک‌های عامل وام ازدواج، به بررسی وضعیت وام ازدواج استان خواهیم پرداخت. همچنین 11 مهرماه نیز جلسه هم‌اندیشی با ادارات متولی ازدواج جوانان خواهیم داشت.

سرپرست فرهنگی و امور جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برنامه‌های هفته ازدواج نیز اظهار کرد: مطابق برنامه‌ریزی وزارت ورزش و جوانان نوبت استان کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری جشنواره پیوند آسمانی هفتم آبان ماه است و این جشنواره با هدف ترویج ازدواج آسان برگزار و از 10 زوج نمونه تجلیل خواهد شد.

تقی‌زاده با اشاره به چگونگی انتخاب زوجین برتر تصریح کرد: طی بررسی‌های هیات داوران بر اطلاعات مندرج در فرم‌های زوجین، نهادهای مختلف، زوجینی که دارای ویژگی‌های خاصی همچون مهریه کم، همسر جانباز بودن، دانشجو بودن، ورزشکار بودن و … باشند، انتخاب و از آن ها تقدیر به عمل خواهد آمد. همچنین در این مراسم از خادمین و دستگاه‌های برتر حوزه ازدواج نیز تجلیل خواهد شد.

وی با اشاره به نمایشگاه پیوند آسمانی گفت: این نمایشگاه نیز اوایل آبان ماه برگزار خواهد شد و در این نمایشگاه توانمندی‌های ادارات در حوزه ازدواج و یکسری آیین‌های سنتی استان نیز به نمایش درخواهد آمد.

/انتهای متن/

درج نظر