می‌خواهم به تنیس ایران کمک کنم اما کسی گوش نمی‌دهد

تنیس‌باز ایرانی مقیم فرانسه گفت: من به خاطر اهدافم تمرین می‌کنم و اگر روزی ببینم به اهدافم نمی‌رسم کار کردن در تنیس را قطع خواهم کرد.

0

سرویس خبر به دخت/

ارغوان رضایی در حاشیه فینال تنیس مسترز ایران درباره وضعیت خود اظهار کرد: مشکلات بزرگی در خانواده‌ام به وجود آمد. مشکلاتی که در همه خانواده‌ها وجود دارد اما بعضی از خبرنگاران در مورد این مشکلات من حاشیه‌های زیادی نوشتند که تمام آن‌ دروغ بود. در نتیجه یک سال و نیم نه مسابقه دادم و نه تمرین کردم اما در عرض دو ماه گذشته با پدرم تمرین می‌کنم و می‌خواهم خود را برای مسابقه‌های تنیس آزاد استرالیا آماده کنم.

وی ادامه داد: هدفم این است که تنیس‌باز شماره یک جهان شوم اما در حال حاضر هدف کوچک‌تری دارم و آن قرار گرفتن جزو 100 نفر برتر جهان است. من به خاطر آینده و طبق اهدافی که دارم تمرین می‌کنم و اگر یک روز ببینم اصلا به اهدافم نمی‌رسم کار کردن در تنیس را قطع خواهم کرد.

رضایی در پاسخ به این پرسش که در برنامه‌هایش کمک به تنیس ایران نیز جایی دارد تصریح کرد: سعی کرده‌ام به تنیس ایران کمک کنم اما روسای فدراسیون حرف من را گوش نمی‌دهند.

وی افزود: تنیس ایران اگر بخواهد پیشرفت کند نیاز به مربیان حرفه‌ای، برنامه‌ریزی و کار حرفه‌ای دارد چرا که اگر در ایران کار حرفه‌ای انجام نشود، بازیکن حرفه‌ای هم نخواهیم داشت. در کنار آن بازیکنان نیز باید از سنین پایین تنیس را شروع کنند. مثل خودم که از 6 سالگی وارد تنیس شدم.

تنیس باز ایرانی مقیم فرانسه با بیان اینکه به مربی‌گری فکر نمی‌کند گفت: من به هیچ وجه نمی‌خواهم مربی باشم و فقط تصمیم دارم به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای فعالیت کنم.

منبع: ايسنا/ انتهای متن/

درج نظر