قضاوت بانوی قمی در مسابقات پینگ پنگ دختران قهرمانی کشور

نایب رئیس هیئت پینگ پنگ استان قم از قضاوت یکی از داوران بانوی این رشته در رقابت‌های پینگ پنگ قهرمانی کشور خبر داد.

0

سرویس خبر به دخت/

به گزارش به دخت به نقل از فارس آزاده مهدوی در قم، اظهار کرد: پینگ پنگ قم علاوه بر بازیکنان مستعد در رده‌های سنی مختلف اعم از خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان هر دو بخش آقایان و بانوان در سایر بخش‌ها نیز نیروهای انسانی با دانش و توانمندی دارد.

وی ادامه داد: پینگ پنگ قم در بخش‌های مربیگری و داوری نیز نفرات بسیار توانمندی دارد که از دانش روز این رشته ورزشی به خوبی برخوردارند و با اعتمادی که فدراسیون پینگ پنگ به آن‌ها دارد در عرصه رقابت‌های مهم پینگ پنگ کشور حضور موثری دارند.

نایب رئیس هیئت پینگ پنگ استان قم در ادامه از حضور یکی از داوران زن پینگ پنگ قم در مسابقات قهرمانی رده سنی نونهالان دختر کشور خبر داد و بیان داشت: خانم منیره امیری خواه نماینده داوران پینگ پنگ قم در این رقابت‌ها بود که داوری‌های خوبی در مسابقات قهرمانی کشور داشت.

وی اضافه کرد: این در حالی است که مسابقات تنیس روی میز آزاد و رده‌بندی نونهالان دختر کشور به مدت سه روز در همدان برگزار شد و در حالی با معرفی نفرات برتر به پایان رسید که از قم نیز چهار پینگ پنگ باز در این پیکارها به مصاف حریفان رفتند.

مهدوی عنوان داشت: این رقابت‌ها با حضور 105 دختر نونهال تنیس روی میز از 20 استان قم، اصفهان، فارس، گلستان، تهران، هرمزگان، کرمان، گیلان، آذربایجان ‌شرقی، آذربایجان ‌غربی، زنجان، مرکزی، مازندران، خوزستان، البرز، خراسان ‌رضوی، قزوین، کرمانشاه، کردستان و همدان برگزار شد.

نایب رئیس هیئت پینگ پنگ استان قم افزود: در پایان مسابقات آزاد پینگ پنگ دختران قهرمانی کشور در رده سنی نونهالان که به سرداوری پوران رحیمی برگزار شد 10 بازیکن به دسته برتر راه یافتند که با چهار نفر حاضر در دسته برتر به صورت دوره‌ای با هم به رقابت پرداختند.

وی ابراز کرد: پس از انجام 91 مسابقه در نهایت شقایق حسین زاده از تهران با کسب 25 امتیاز در مکان نخست قرار گرفت، مینا پورموسوی از البرز با همین تعداد امتیاز و به دلیل باخت به حسین پور در جایگاه دوم ایستاد و ملیکا کرمی از تهران و مریم فرعی از البرز هر کدام با 24 امتیاز رتبه‌های سوم و چهارم را به خود اختصاص دادند.

مهدوی همچنین به حضور دختران پینگ پنگ باز قم در این دوره از پیکارها اشاره کرد و اظهار داشت: تیم قم در این مسابقات با چهار بازیکن شرکت کرد و سرکار خانم منیره امیری خواه به عنوان داور در این مسابقات شرکت داشت که داوری‌های خوبی انجام داد.

 /انتهای متن/

درج نظر