درخواست اساتید زن سراسرکشور از رئیس جمهور برای انتخاب رئیس مرکز امور زنان

یک‌ هزار و 150 نفر از اساتید زن دانشگاه طی بیانیه‌ای از رئیس‌جمهور درخواست کردند تا فردی را برای ریاست مرکز زنان ریاست جمهوری انتخاب کنند که با تثبیت ارزش­های دینی و انقلابی بتواند زن مسلمان مجاهد ایرانی را به جهان معرفی کند.

0

 سرویس خبر به دخت/

به گزارش به دخت به نقل از یک‌هزار و 150 نفر از اساتید زن دانشگاه طی بیانیه‌ای از رئیس جمهور درخواست کردند تا فردی را برای ریاست مرکز زنان ریاست جمهوری انتخاب کنند که با تثبیت ارزش­های دینی و انقلابی بتواند زن مسلمان مجاهد ایرانی را به جهان معرفی کند.

متن این بیانیه بدین شرح است:

همانگونه که مستحضرید نقش زنان در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی از دیدگاه معمار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری بی­بدیل بوده و دوشادوش مردان در عرصه­های مختلف از کیان انقلاب اسلامی صیانت نموده­اند و امروز نیز همچون گذشته در سنگر دفاع از ارزش­ها ایستاده­اند و جنابعالی نیز که با تدبیر و بیان مطالب ارزشمند در حوزه زنان و به­ویژه حجاب و عفاف این امید را در دل­ها زنده کردید و درخواست­های غیر منطقی مبتنی بر نگاه­های فمنیستی در روش و منش شما تأثیری نداشته و همواره بر مشی اعتدال به دنبال بهترین راه­کار برای تداوم خط امام و رهبری هستید. لذا ما اساتید زن دانشگاه­ها و اعضای هیئت علمی از جنابعالی درخواست می­نماییم با انتخاب افراد شایسته در حوزه زنان و خانواده تحقق بخش نگاه مترقی ولایت باشید. به­ویژه این دقت و حساسیت در مورد انتخاب ریاست مرکز امور زنان و خانواده ضروری­تر به نظر می­رسد چرا که اجرای سیاست­های دولت محترم مبتنی بر سندهای بالادستی از جمله برنامه پنجم توسعه و مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی و … برعهده این مرکز است و با ارتقای مرکز به معاونت این ویژگی مهم را داراست که می­تواند در حوزه تصمیم­سازی و تصمیم­گیری و ساماندهی امور زنان در سطح وزارتخانه­ها و استان­ها نقش اساسی بر عهده گیرد.

لذا انتخاب فردی شایسته که مقبولیت جامع بین اقشار مختلف زنان داشته و با نقش محوری توانایی علمی و اجرایی بتواند در عین  انسجام­بخشی در دستگاه­های مختلف با تثبیت ارزش­های دینی و انقلابی بتواند زن مسلمان مجاهد ایرانی را به تعبیر مقام معظم رهبری به­عنوان معلم ثانی به زنان جهان معرفی کند بسیار ضروری است.

 /انتهای متن/

درج نظر