قلب زینب 7 ساله دوباره می تپد

از شش سال و چند ماه پیش که توسط دکتر صفوت در داراب متوجه بیماری قلبی زینب شدم تلاش های زیادی برای بهبودی زینب انجام دادیم ،اما هر بار به دلیل مشکلات مالی، درمان متوقف می شد.

0

سرویس خبر به دخت/

به گزارش به دخت  به نقل از باشگاه خبرنگاران، هزینه عمل قلب زینب 7 ساله، دختر دارابی مبتلا به عارضه قلبی با همت خیرین کشور تامین شد.

پس از انتشار ماجرای بیماری قلبی زینب، سوختگی مادرش و معلولیت برادرش در یک سایت محلی و باز نشر آن در بسیاری از سایت های خبری پرمخاطب کشور خیرین از نقاط مختلف ایران اسلامی ضمن تماس با شماره اعلام شده کمک های خود را به شماره حساب موسسه خیریه مهر حضرت زهرا (س) واریز کردند.

لازم به ذکر است بخش اعظمی از هزینه عمل زینب هفت ساله توسط یکی از خیرین ساکن تهران تامین شد که علی رغم اصرار خبرنگار داراب آنلاین نخواست نامش فاش شود.

این خیر نیک اندیش که تولید کننده چرم می باشد در تماس تلفنی با مدیر مسئول داراب آنلاین تنها خواسته خود را عمل زینب توسط بهترین پزشک و در بهترین بیمارستان اعلام کرد.

پس از تامین هزینه عمل این دختر 7 ساله دارابی نیازمند، بسیاری از هموطنان و موسسات خیریه کشور در تماس های تلفنی آمادگی خود را برای کمک به این خانواده نیازمند اعلام کردند که بدینوسیله از مهر و عطوفت آنان نیز تشکر می شود.

مادر زینب پس از شنیدن خبر تامین هزینه عمل زینب گفت: از شش سال و چند ماه پیش که توسط دکتر صفوت در داراب متوجه بیماری قلبی زینب شدم تلاش های زیادی برای بهبودی زینب انجام دادیم اما هر بار به دلیل مشکلات مالی، درمان متوقف می شد.

وی ضمن تشکر از همه کسانی که وی را در تامین هزینه درمان دخترش کمک کرده اند گفت: امیدوارم خداوند دل همه خیرین را شاد کند چرا که دل من و پدر کارگرش را شاد کردند.

لازم به ذکر است خانواده زینب از یکشنبه 31 شهریور ماه جهت طی مراحل درمان در شیراز هستند.

خسرو ستوده مدیر اجرایی موسسه خیریه فاطمه زهرا (س) شهرستان داراب که خانواده زینب را به داراب آنلاین معرفی کرده بود گفت: مبالغ جمع آوری شده صرف عمل زینب خواهد شد و در صورتی که مبلغی باقی ماند با کسب اجازه از خیرین محترم صرف درمان دیگر بیماران قلبی نیازمند خواهد شد که اخبار آن از طریق همین سایت اطلاع رسانی می شود.

زینب فریدونی دختر هفت ساله اهل روستای بهادران از توابع شهرستان داراب است که دچار نارسایی قلبی می باشد. او از شش ماهگی بیماری قلبی دارد و به علت هزینه های سنگین، خانواده قادر به درمان او نبودند که به همت خیرین در حال حاضر هزینه عمل باز بر روی قلب او تامین شده و به زودی زیر تیغ جراحان خواهد رفت.

 /انتهای متن/

درج نظر