برخورد با موتورسیکلت‌سوارانی که در اطراف مدارس دخترانه پرسه می‌زنند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: با موتورسیکلت‌سوارانی که در اطراف مدارس دخترانه پرسه می‌زنند، برخورد می‌شود.

0

 سرویس خبر به دخت/

به گزارش به دخت به نقل از فارس ،مقصود شمس‌آذر امروز در زنجان اظهار کرد: امسال نیز همچون سنوات گذشته برنامه‌های مختلفی توسط راهنمایی و رانندگی استان زنجان در بحث بازگشایی مدارس انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اعمال محدودیت‌های ترافیکی در اطراف مدارس از جمله اقدامات این نیرو در بازگشایی مدارس است، اضافه کرد: این اقدامات با عنوان طرح مهر در سراسر کشور اجرایی می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان در ادامه با اشاره به طرح مهر که از 26 تا 15 مهرماه در زنجان اجرا می‌شود، افزود: از 15 مهر تا پایان فصل مدارس نیز این طرح در استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح در اطراف و حاشیه مدارس اجرا می شود، اذعان داشت: از هفته‌های قبل تمهیدات لازم به منظور نیروهای راهنمایی در اطراف مدارس صورت گرفته است.

شمس‌آذر در ادامه با بیان اینکه امسال 300 نیرو در شهرستان‌های استان طرح مهر را اجرایی می‌کنند، متذکر شد: این نیروها با ترکیب 44 تیم گشتی و 35 نیروی موتوری فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در قالب این طرح خودروهای مدارس کنترل می‌شود، تصریح کرد: امسال نیز همچون سنوات گذشته با موتورسیکلت سوارانی که قصد ویراژ دادن در اطراف مدارس دخترانه را داشته باشند، برخورد می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان همچنین به برگزاری همایشی در این زمینه اشاره کرد و یادآور شد: در این همایش آموزش‌های لازم به نیروهای طرح مهر داده شده است.

وی در پایان با بیان اینکه طرح مهر در اطراف مدارس استان اجرا می‌شود، افزود: تأمین امنیت جانی دانش‌آموزان از اهداف اجرای این طرح است.

 /انتهای متن/

درج نظر