حضور رکابزنان پیشگامان کویر یزد و تیم ملی بانوان در کاپ آسیایی تایلند

مدیر تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری، گفت: در مسابقات کاپ آسیایی تایلند علاوه بر تیم پیشگامان کویر یزد، تیم ملی بانوان نیز در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.

0

 سرویس خبر به دخت/

 به گزارش به دخت به نقل از ايسنا مصطفی چایچی اظهار کرد: مسابقات کاپ آسیایی تایلند دوازدهم تا چهاردهم مهر ماه برگزار می‌شود و دو تیم پیشگامان کویر یزد و تیم ملی بانوان (در دو رده جوانان و بزرگسالان) به رقابت‌ها اعزام خواهند شد. در حال حاضر نیز ریحانه طالبی، زهرا صادق زاده، ماندانا دهقان، رقیه شریفی در رده بزرگسالان و زهرا خسروشاهی ، نیلوفر دوهکی و فاطمه یوسفی در رده جوانان در اردوی تیم ملی بانوان به سر می برند و بر اساس زمان‌هایی که ثبت می‌کنند از میان این نفرات پنج نفر به کاپ آسیایی تایلند اعزام می‌شوند.

مدیر تیم‌های دوچرخه‌سواری با بیان این که به دنبال جذب مربیان خارجی برای رشته‌های سرعتی، استقامتی و نیمه استقامتی هستند، بیان کرد: ما در سه بخش رشته‌های سرعتی، استقامتی و نیمه استقامتی به دنبال به خدمت گرفتن مربیان خارجی هستیم، اما هماهنگ کردن آن یک مقدار مشکل است، چرا که باید مربیانی بیاوریم که بتوانیم حداکثر استفاده را از وجود آنها ببریم و نتیجه‌ خوبی هم کسب کنیم. همچنین از لحاظ مبلغ، شرایط اسکان و حضور در ایران نیز به توافق برسیم. با این حال برای رشته‌های نیمه استقامتی با یک مربی کره‌ای در حال مذاکره هستیم که هنوز به توافق نرسیده‌ایم. برای رشته‌های سرعتی و استقامتی مربیانی از فرانسه، اسپانیا و قزاقستان و یک مربی تایوانی هم برای بانوان مدنظر داریم.

/انتهای متن/

درج نظر