مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم بانوان 29 شهریور برگزار می‌شود

نایب رییس بانوان اتومبیلرانی: به دنبال مجوز برای بانوان موتورسوار هستیم

0

 سرویس خبر به دخت/

مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم بانوان 29 شهریور ماه در پیست سوپرکارتینگ برگزار می شود.

به گزارش به دخت به نقل از ايسنا مسابقات اتومبیلرانی قهرمانی کشور اسلالوم بانوان که قرار بود 22شهریور ماه برگزار شود روز جمعه 29 شهریور ماه در پیست سوپرکارتینگ برگزار می‌شود.

مسابقه‌ی اسلالوم یکی از رشته‌های پرهیجان اتومبیلرانی است که مسیر مسابقه‌ی آن به صورت مارپیچ طراحی می شود و کاملاً بستگی به مهارت راننده دارد و داوطلبان می‌توانند با هر ماشینی در این مسابقه شرکت کنند و حتی راننده هم از مسیر مسابقه اطلاع ندارد. زمان مسابقه هم حدود سه دقیقه است.

فریبا جوانمردی نایب رییس بانوان فدراسیون اتومبیلرانی، در این رابطه به ایسنا گفت: این مسابقات بعد از 5سال است که برگزار می شود و تاکنون حدود 15 نفر برای شرکت در این مسابقه ثبت نام کرده‌اند و تا روز قبل از مسابقه هم می توانند برای شرکت در این مسابقه ثبت نام کنند.

او ادامه داد: 20 تا 26 مهر ماه هم یک مسابقه‌ی رالی در شاهرود داریم. تا پایان سال هم مسابقات قهرمانی کشور اتومبیلرانی بانوان برگزار می‌شود و نفرات برتر در این مسابقات به عضویت در تیم ملی نزدیک تر می شوند.

پیست سوپر کارتینگ در 35 کیلومتری اتوبان تهران-ساوه قرار دارد.

جوانمردی در پایان درباره‌ی فعالیت برخی بانوان درموتورسواری گفت: زیرنظر فدراسیون هیچ برنامه‌ای برای موتورسواری بانوان ندارد ولی به دنبال گرفتن مجوز برای فعالیت خانم‌ها در موتورسواری هستیم و اگر هم این مجوز دریافت شود بانوان فقط اجازه ی موتورسواری در پیست را دارند.

/انتهای متن/

درج نظر