چرا پول بیت المال فقط برای آقایان خرج می‌شود؟!

مدیرعامل باشگاه آینده سازان میهن اصفهان که تنها نماینده اصفهان در لیگ برتر فوتبال بانوان است، گفت: هنگام صبحت از ورزش بانوان افرادی “به به و چه چه” می‌کنند، اما همین افراد در موقع نیاز به کمک آن ها، موبایل‌ها يشان خاموش است و حاضر به هیچ کمکی نیستند.

0

سرویس خبر به دخت/

به گزارش به دخت به نقل از ايسنا سعید موحدی که تیمش تنها نماینده استان اصفهان در لیگ برتر فوتبال بانوان است، اظهارکرد: به عنوان تنها نماینده استان اصفهان در لیگ برتر فوتبال حضور داریم، اما مشکلات مالی همچنان گریبانگیر ما است.

وی ادامه داد: واقعا نمی‌توان فهمید که چرا پول بیت المال باید فقط برای فوتبال آقایان خرج شود و فوتبال بانوان باید با مشکلات مالی زیادی به کار خود ادامه دهد. چه فرقی میان ورزشکاران مرد و زن وجود دارد که عده‌ای به راحتی از لحاظ مالی حمایت می‌شوند و عده‌ای حتی برای ایاب و ذهاب مشکل دارند.

موحدی با بیان اینکه مسابقات بین المللی دانشجویان مهرماه سال جاری در بلژیک برگزار می شود و تیم فوتبال بانوان آینده سازان میهن با کامل کردن مدارکش و ارسال این مدراک برای حضور در این رقابت‌ها فقط مشکل مالی دارد، افزود: برای حضور در این مسابقات نیازمند حدودا 30 تا 40 میلیون تومان هستیم، اما در استان اصفهان هیچکس حاضر به همکاری و حمایت مالی نیست و این در حالی است که مسؤولان شهر بم حاضر شده‌اند مبلغ 50 میلیون تومان به تیم بانوان شهرداری بم بپردازند تا این تیم بتواند در مسابقات بلژیک شرکت کند و تیم آینده سازان میهن اصفهان با وجود کامل بودن مدارکش هنوز وضعیت مشخصی برای حضور در این رقابت‌ها ندارد.

مدیرعامل باشگاه آینده سازان میهن اصفهان گفت: برخی از مسؤولان استانداری اصفهان قول مساعد داده‌اند، اما فعلا که خبری نشده است.

مدیرعامل باشگاه آینده سازان میهن اصفهان اضافه کرد: البته باشگاه فولاد ماهان اصفهان حاضر شد سالن بدنسازی و اتوبوس را در اختیار باشگاه قرار دهد تا بتوانیم برای مسابقه با سیرجان از آن استفاده کنیم.

موحدی خاطرنشان کرد: وقتی سخن از ورزش بانوان می‌آید افرادی “به به و چه چه” می‌کنند اما وقتی عملا به کمک همین افراد نیاز داریم موبایل‌ها را خاموش می‌کنند و به هیچ عنوان پاسخگو نیستند.

/انتهای متن/

درج نظر