اتهام سنگین زن میلیاردر به الهه راستگو و واکنش وی

عضو اصلاح‌طلب شورای اسلامی شهر تهران، الهه راستگو را به خاطر رأی‌اش به قالیباف به خیانت، دروغگویی، جاسوسی و نفاق متهم کرد و خواستار برخورد شدید حزب اسلامی کار با وی شد.

0

سرویس خبر به دخت/ 

به گزارش به دخت  به نقل از جهان فاطمه دانشور در جلسه علنی صبح امروز شورای شهر در هنگام ادای نطق پیش از دستور الهه راستگو منشی هیئت رئیسه شورا همراه با عبدالحسین مختاباد به نشانه اعتراض از سالن خارج شد.

وی در بیرون از سالن در جمع برخی از خبرنگاران الهه راستگو را خائن توصیف کرد و گفت: خیانت از نظر من رفتاری غیراخلاقی است ایشان به عنوان عضو شورای شهر حق دارد به هر کسی که می‌خواهد رأی بدهد ولی در فراکسیون اصلاح‌طلبان روی قرآن قسم خورد و گفت من به محسن هاشمی رأی می‌دهم.

فاطمه دانشور ثروتمندترین زن کشور

وی ادامه داد: قسم به قرآن از نظر من خیانت و دروغ است و از نظر حزبی کسی که به این راحتی به کلام‌الله قسم می‌خورد آدم بی‌اخلاقی است و نمی‌تواند ما را بی‌اخلاق بداند. این اولین اتهام ایشان است.

دانشور ادامه داد: اتهام دوم راستگو ایجاد نفاق است.

وی در تمام جلسات فراکسیون اصلاح‌طلبان حضور داشته و درباره تمام مطالب دروغ می‌گفته و محتوای جلسه اصلاح طلبان را هم به بیرون منتقل می‌کرده است.

وی همچنین گفت: من کاری به شورای شهر ندارم ایشان در اینجا نماینده مردم است و می‌تواند به هر کسی خواست رأی بدهد اما نمی‌تواند در جلسات فراکسیون اصلاح‌طلبان با قسم دروغ بقیه را اغفال کند.

این عضو شورای شهر همچنین گفت: خانم راستگو با لیست اصلاح‌طلبان به شورا راه یافته و من نمی‌فهمم الان دارد چه می‌گوید افرادی که به لیست اصلاحات رأی داده‌اند روشنفکران جامعه هستند که مطالبات مشخص دارند و همه اتفاقات را رصد می‌کنند.

دانشور در ادامه گفت: سومین اتهام راستگو تهمت است ایشان با یکی از خبرگزاری‌ها صحبت کرده و از زبان آقای مسجد‌جامعی گفته که خائن است. در حالی که آقای مسجد‌جامعی مطلقاً چنین چیزی نمی‌گوید.

دانشور ادامه داد: خانم راستگو به اصلاح‌طلبان خیانت کرده و من از حزب اسلامی کار می‌خواهم که با ایشان شدیدا برخورد کند و درباره کاندیدای معرفی شده خود پاسخگو باشد اما باید دید هزینه رأی ایشان را چه کسی باید بدهد. وی ما را احمق فرض می‌کند که این به من بر می‌خورد و به همین دلیل از جلسه بیرون آمدم.

این عضو شورای شهر گفت: باید دید ارتباط الهه راستگو با شرکت‌هایی که برادرانش در شهرداری دارند ارتباطی به رأی ده دقیقه‌ای ایشان و رفتار غیراخلاقی‌اش دارد یا خیر.

دانشور در پایان گفت: اتهام کار سیاسی در شورا به اصلاح‌طلبان را رد می‌کنم و اگر کسی کار سیاسی را شروع کرده باشد این آقای قالیباف است.

من برای رای دادن به هاشمی هیچگاه قسم نخوردم/ اظهارات خانم دانشور قابل پیگرد حقوقی است

در همین حال،‌ الهه راستگو در گفتگو با مهر اظهار داشت: خانم دانشور اعلام کردند که من برای رای به آقای هاشمی دست روی قرآن گذاشته ام که این موضوع صحت ندارد و دروغ محض است.

این نماینده شورای شهر افزود: همچنین برخی مدعی شدند برادرانم با شهرداری قرارداد بسته اند که این موضوع هم دروغ بوده و قابل پیگرد حقوقی می باشد.

 /انتهای متن/

درج نظر