حضور 25 نفر از اساتید کشوری در کنگره بین‌المللی سلامت زنان

مشاور امور بانوان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: 25 نفر از اساتید دانشگاه‌های مناطق مختلف کشورمان در کنگره بین‌المللی سلامت زنان ارومیه شرکت می‌کنند.

0

 سرویس خبر به دخت/

به گزارش به دخت به نقل از فارس حمیده محدثی اظهار داشت: 25 نفر از مدرسان دانشگاه‌های مناطق مختلف کشور در این گردهمایی علمی و تخصصی حضور پیدا می‌کنند، تا یافته‌ها و تجارب خود را به همدیگر منتقل کنند.

وی با اشاره به اینکه این برنامه از 19 تا 21 شهریور ماه ادامه پیدا می‌کند، افزود: در روز 5 شنبه با حضور جمع زیادی از فعالان عرصه سلامت زنان روبه‌رو می‌شویم.

محدثی اضافه کرد: علاوه بر اساتید مناطق مختلف کشور، چهار نفر مهمان و سخنران خارجی نیز در این آئین حضور داشته و بیش از 90 درصد اساتید آذربایجان غربی خود را به این محفل می‌رسانند.

مشاور امور بانوان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی به برپایی یک کارگاه سه روزه قبل از کنگره اشاره کرد و بیان داشت: در این کارگاه دکتر جهانفر از اساتید ایرانی دانشگاه کلمبیای کانادا و عضو هیئت علمی این دانشگاه به سخنرانی می‌پردازد.

محدثی با اشاره به اینکه از روز 1 شنبه تا 3 شنبه کارگاه کشوری برپا می‌شود، گفت: در این کارگاه اساتید دانشگاه اهواز، مشهد، اصفهان و ارومیه شرکت می‌کنند.

مشاور امور بانوان دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی اظهار داشت: امروزه مقوله سلامت زنان و تلاش برای ارتقای آن در کانون توجه‌ قرار گرفته است، لیکن آذربایجان غربی در راستای تقویت این حرکت به فعالیت‌ می‌پردازد.

 / انتهای متن/

درج نظر