امسال روی سکو می‌رویم

سرمربی تیم ملی شمشیربازی دختران ایران گفت: امسال برای رفتن روی سکوی قهرمانی به مسابقات آسیایی می‌رویم و امید زیادی برای گرفتن نتایج خوب داریم.

0

 سرویس خبر به دخت/

به گزارش به دخت به نقل از ايسنا زهره صدرزاده، سرمربی تیم ملی شمشیربازی جوانان و نوجوان بانوان در این رابطه اظهار کرد: امید زیادی برای رفتن روی سکوی اول مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا داریم چون سال گذشته تیم ملی دختران ایران به هنگ کنگ که قهرمان این مسابقات شد با نتیجه 45 – 43 شکست خورد و سوم شد.

وی در ادامه افزود : وقتی بازیکنان می‌توانند تا امتیاز 43 بیایند قطعا اگر استرس خود را کنار بگذارند و بدنشان را آماده‌تر کنند می‌توانند مقام‌های بهتری را کسب کنند زیرا از دیگر تیم‌ها چیزی کم ندارند و بعد از آشنایی با شرایط می‌توانند بدون مشکل عمل کنند.

او درباره مهم‌ترین حریفان ایران در مسابقات آسیایی تصریح کرد: اندونزی,چین,کویت و ژاپن از بهترین تیم‌های آسیا هستند ولی چون رده جوانان است تیم‌ها در دوره‌های متفاوت سطح یکسانی ندارند.

صدرزاده درباره اردوهای آماده سازی تیم شمشیربازی دختران تصریح کرد: تا الان چهار مرحله اردو را پشت سر گذاشتیم و تمرینات را هم از پایه و تخصصی آغاز کرده‌ایم. امکانات خوبی هم در اختیار داریم و از شرایط آکادمی استفاده می‌کنیم و تیم صبح و بعدازظهر تمرین می‌کند.

وی در ادامه افزود‌:‌ آخرین اردو به احتمال زیاد 26 شهریور ماه برگزار می‌شود و تیم هم 28شهریور برای شرکت در مسابقات شمشیربازی قهرمانی زیر 23 سال آسیا به کویت اعزام می‌شود.

سرمربی تیم ملی شمشیربازی زیر 23 سال دختران ایران درباره‌ی سابقه‌ی خود در شمشیربازی گفت‌:‌ ابتدا 6 سال مربی بدنساز بودم اما 3 سال است که مربیگری را در اسلحه‌ی اپه آغاز کرده‌ام. با این حال تا سال گذشته جزو نفرات برتر تیم ملی هم بودم اما ترجیح دادم کارم را توسعه بدهم و تصمیم گرفتم دیگر بازی نکنم و به مربیگری روی آوردم.

صدرزاده ادامه داد: سال گذشته در تیم باشگاهی دانشگاه آزاد مربیگری می‌کردم اما فصل آینده مشخص نیست با چه تیمی در رقابت‌های کشوری شرکت کنم.

سرمربی تیم ملی شمشیربازی زیر 23 سال دختران ایران درپایان درباره سطح شمشیربازی بانوان ایران گفت‌: مربیان ایرانی سطح مطلوبی دارند و کلاس‌های مربیگری خوبی هم در ایران برگزار می‌شود. بازیکنان هم قوی هستند اما احتیاج به بازی بیشتر دارند تا تجربه‌ی مسابقات را به دست آورند و در آینده بهتر عمل کنند.

 / انتهای متن/

درج نظر