شورای عالی راهبردی زن و خانواده تاکنون یک جلسه برگزار کرده است

رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی گفت: شورای عالی راهبردی زن و خانواده تا کنون تنها یک جلسه برگزار کرده است و امیدواریم جلسه بعدی آن به زودی برگزار شود.

0

 سرویس خبر به دخت/

به گزارش به دخت به نقل از فارس فاطمه رهبر گفت: در دولت نهم ستاد ملی زن و خانواده شکل گرفت و چند جلسه با موضوعات محوری زن و خانواده و تحکیم بنیان خانواده تشکیل جلسه داد و تعدادی از وزرا نیز در این جلسات حضور داشتند که دبیرخانه این ستاد هم در مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: اما شورای عالی راهبردی زن و خانواده که با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی تشکیل می‌شود برای اولین بار در مجلس نهم شکل گرفت و با هماهنگی که با ریاست مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی داشتیم یک جلسه در شورای عالی راهبردی زن و خانواده تشکیل شد و جلسه دوم آن قرار بود در ابتدای سال 92 برگزار شود.

رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به تغییرات در فضای سیاسی کشور در اردیبهشت ماه و افزایش مشغله نمایندگان مجلس درخصوص بودجه امسال که با تأخیر برگزار شده بود و پس از آن نیز برگزاری مراسم تحلیف و مراسم رأی اعتماد به وزرای دولت یازدهم و همچنین جابه‌جایی کابینه باعث شد تا جلسه دوم برگزار نشود.

رهبر ادامه داد: ما امیدواریم در اولین فرصت بتوانیم جلسه دوم این شورا را تشکیل دهیم اما تا کنون تنها یک جلسه برگزار شده است.

به گزارش فارس، 25 آذرماه سال گذشته فاطمه رهبر رئیس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی خبر از راه‌اندازی شورای عالی راهبردی زنان و خانواده داد و این شورا در اسفند ماه سال گذشته با هدف همفکری و تعامل با فعالان حوزه زنان و خانواده و آسیب شناسی این حوزه تشکیل شد و اولین جلسه این شورا اول اسفند ماه در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برگزار شد و قرار بود جلسه دوم این شورا 24 فروردین ماه برگزار شود که عملی نشد و همچنان این شورا یک جلسه کاری را در مدت 7 ماه کاری خود تشکیل داده است.

 /انتهای متن/

درج نظر