امیدوارم روزی در المپیک شرکت کنیم

بازیکن تیم ملی بسکتبال بانوان گفت: امیدوارم که بتوانیم روزی در مسابقات آسیایی و المپیک شرکت کنیم.

0

 سرویس خبر به دخت/

به گزارش به دخت به نقل از ايسنا دلارام وکیلی بانوی بسکتبالیست در این رابطه اظهار کرد: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا بتوانیم در مسابقات آسیایی و حتی بالاتر از آن در المپیک هم شرکت کنیم.

وی افزود: از کلاس پنجم دبستان بسکتبال را شروع کردم و حدود 12 سال است که بسکتبال بازی می کنم و 4سال است که به تیم ملی دعوت می‌شوم و در تورنمنت چهارجانبه تهران اولین بار جزو12 نفر اصلی بودم. الان هم در تیم شرکت ملی گاز در لیگ برتر زیر نظر فرانک طیاری بازی می‌کنم. تیم خوبی داریم و چند دوره هم به مقام سوم رسیدیم و امیدواریم امسال قهرمانی را بدست آوریم.

وکیلی درباره ی وضعیت بسکتبال بانوان تصریح کرد: مشکل خاصی نداریم ولی فقط سه یا چهار تیم هستند که در لیگ برتر اسپانسر دارند و هزینه‌ی تیم‌ها را بازیکنان تقبل می کنند! مثلا اسپانسر تیم دانشگاه آزاد قهرمان دوره قبل لیگ برتر یسکتبال بانوان امسال قادر به تیم داری نیست.

ملی پوش بسکتبال ایران درباره تورنمنت چهارجانبه تهران گفت‌:‌ بازی های چهارجانبه تهران خیلی خوب بود. ترکمنستان تیم قدرتمندی بود؛ همین طور تیم عراق و توانستیم این تیم هارا با اقتدار ببریم . ثابت شد که تیم ما در حد و اندازه‌ای‌ است که می‌تواند در مسابقات آسیایی شرکت کند.

وکیلی در ادامه افزود‌:‌ تیم ملی بسکتبال بانوان را فقط یک بار در اخبار ورزشی نشان داد ولی خیلی بیشتر می‌توانست اخبارش انعکاس پیدا کند و بردهای مقتدرانه‌ی ما به چشم بیاید ولی با این حال نسبت به گذشته بهتر بود.

بانوی ملی پوش بسکتبال درباره‌ی بازی های دوستانه گفت:‌ انجام بازی های تدارکاتی برای پیشرفت ما خیلی خوب است و می توانیم با تیم های بهتری بازی کنیم و قطعا نتایج بهتری هم خواهیم گرفت مخصوصا اگر بتوانیم بازی های برون مرزی انجام دهیم.

وکیلی در پایان درباره اردوهای تیم ملی بسکتبال بانوان اظهار کرد: اگر اردوهای دو یا سه روزه یک هفته ای شود و قانونمندی بیشتری هم پیدا کند نتیجه‌ی‌ مثبتی به دنبال خواهد داشت. اگر اردوهای خارجی و برون مرزی برای ما بگذارند قطعا با انگیزه ی بیشتری تمرین خواهیم کرد.

 /انتهای متن/

درج نظر