سرباز سابق بریتانیا تغییر جنسیت داد و مسلمان شد و با یک مرد مسلمان ازدواج کرد

0

 سرویس خبر به دخت/

داستان عجیب سرباز سابق بریتانیا: تغییر جنسیت داد و مسلمان شد  و با یک مرد مسلمان ازدواج کرد + تصاویر
لوسی والندر سرباز سابق بریتانیا سه سال پیش تغییر جنسیت داده و از یک سال و نیم پیش به اسلام گرویده و سال گذشته ازدواج کرده است.
لوسی والندر از سن 14 سالگی احساس متفاوتی داشته و خود را بیشتر یک زن می دیده تا مرد. او در این حال مثل سایر مردان در میان مردان زندگی می کرد و با آنها معاشرت داشته است . او ناشی از فرهنگ بریتانیا از زنان دوستانی برگزیده بوده است و در کلاب ها مشروب می خورده است.
او گفته است سالها با احساس زنانگی خود دست و پنجه نرم می کرده است و در سن 21 سالگی برای فائق آمدن بر احساس زنانگی خود، تلاش کرده به عنوان یک سرباز خصوصی  مرد وارد ارتش شود تا روحیه مردانگی خود را تقویت کند  و در این دوران بسیار از شلیک مسلسل لذت می برده است اما این موضوع نتوانسته در تغییر احساس باطنی او موثر باشد و نهایتا سه سال قبل پس از مشورت با پزشک تصمیم به تغییر جنسیت گرفته است.
او یک و نیم سال پیش مسلمان شده و از طریق اینترنت با مردی مسلمان به نام مراد آشنا شده و با او ازدواج کرده است.
لوسی والندر می گوید اسلام را دوست دارد چون بر خلاف تصور ابتدایی که او داشته است، اسلام دین صلح است و به او آرامش می بخشد.
به گزارش شفقنا لوسی والندر اما بنا به گفته خودش با مشکلی جدید مواجه شده است .او وقتی به مسجد محله اش در لندن رفته تا نماز بگذارد زنان مسجد به اوگفته اند او حق ندارد با زنان نماز بخواند و نمی تواند به مسجد زنانه برود و باید گواهی تولد خودش را نشان دهد.
او می گوید حالا در خانه و تنها نماز می گذارد
در این حال اما مسولان مسجد گفته اند هر کس اسلام را رعایت کند می تواند به مسجد برود.
تصاویر او را وقتی که کودکی بیش نبود و در شمایل پسر بوده است نشان می دهد. تصویر دیگر او را در حال نشان دادن کلاه سربازیش و دگیری او را در دوران پس از تغییر جنسیت روایت می کند.
منبع: شفقنا/ انتهای متن/
درج نظر