حمله پلیس آمریکا به زن معترض جنگ علیه سوریه

مأموران پلیس آمریکا یک زن فعال مخالف حمله آمریکا به سوریه را که به آرامی و بدون آنکه کار اشتباهی انجام دهد،نشسته بود مورد ضرب و شتم قرار دادند و او را دستگیر کردند.

0

 سرویس خبر به دخت/

به گزارش به دخت به نقل از فارس «امیلی یتس» کهنه‌سرباز ارتش آمریکا بعد از حضور در یک راهپیمایی علیه تصمیم آمریکا برای اقدام نظامی علیه سوریه زیر سایه درخت نشسته بود. وی در راهپیمایی تحت عنوان «هیچ جنگی علیه سوریه صورت نگیرد» شرکت کرد و بعد از آن در حالی که زیر سایه درخت نشسته بود، مأموران پلیس به سمت او رفتند.

مأموران پلیس آمریکا همچون یک مجرم با این زن برخورد کردند و به او دستور دادند که محل را ترک کند اما این کهنه‌سرباز پاسخ می‌دهد: «من زیر درخت ایستاده‌ام و کار اشتباهی انجام نمی‌دهم.»

در این حال مأموران پلیس فورا دستان او را می‌گیرند و به پشت قلاب می‌کنند و یتس در حالی که از شدت درد فریاد می‌زد، گفت: ما در یک کشور پلیسی زندگی می‌کنیم. شما مرا زخمی کردید و ابزار موسیقی مرا خراب کردید.

مأموران پلیس آمریکا بدون آنکه توجهی به حرف‌های او بکنند، با توسل به زور او را دستگیر و از محل دور کردند.

اخیراً به دنبال ادعاهای مخالفان سوری مبنی بر استفاده نیروهای سوریه از سلاح‌های شیمیایی در نزدیکی دمشق، دولت «باراک اوباما» رئیس‌جمهور آمریکا بر طبل جنگ علیه سوریه می‌کوبد اما افکار عمومی آمریکا به شدت با جنگ علیه سوریه مخالف هستند.

در خبرهای دیگری هم آمده است که مردم آمریکا در اعتراض به سخنان جنگ‌طلبان «جان کری» وزیر خارجه آمریکا علیه سوریه، مقابل خانه او تظاهرات برپا کردند.

 /انتهای متن/

درج نظر