تجليل از بانويي که 60 سال خادم قرآن بوده است

در سی امین مجمع قاریان و قرآنیان شهر تهران از بانویی که 60 سال از عمر گرانبهای خود را در خدمت قرآن و قرآنیان بوده است ، تقدیر شد.

0

سرویس خبر به دخت/

به گزارش يه دخت به نقل از آریا در سی امین مجمع قاریان و قرآنیان شهر تهران از بانویی که 60 سال از عمر گرانبهای خود را در خدمت قرآن و قرآنیان بوده است ، تقدیر شد.
شریفه حسینی‌پور بانوی سالمندی است که از کودکی وارد فعالیت های قرآنی شده ، و بیش از 60 سال است که در زمینه تدریس قرآن به شهروندان محلی فعالیت می کند.
بر اساس این گزارش فعالان و پیش کسوتان قرآنی منطقه 22 ، چهارشنبه شب ، با حضور قاریان بین المللی قرآن کریم و صدها تن از شهروندان ، علاقمندان و فعالان علوم قرآنی در مسجد جامع ولیعصر (عج) واقع در شهرک گلستان منطقه 22 معرفی و تجلیل شدند.
شریفه حسینی‌پور از کودکی وارد فعالیت های قرآنی شده است ، 30 سال در شهر قم فعالیت قرآنی داشته و پس از مهاجرت به تهران نیز به مدت 30 سال است که در منطقه 22 به تدریس قرآن مشغول است. شریفه حسینی‌پور تنها بانوی منطقه است که 60 سال از عمر خویش را خادم قرآن و قرآنیان بوده است.
زهره عوض نیز از نوجوانی به صورت جدی وارد فعالیت های قرآنی شده ، هم اکنون مدیر موسسه قرآنی شمیم ریحانه النبی است و تا کنون صدها شاگرد را تربیت نموده که برخی از آنان هم اکنون مدرس قرآن هستند. وی هم چنین مسوول پایگاه بسیج خواهران در منطقه 22 است.
ربابه نجفی ، آخرین بانویی که در این مراسم تجلیل شد ، از دوران کودکی با قرآن مانوس بوده و 25 سال است که در رشته فعالیت دارد.

/انتهای متن/

درج نظر