مشارکت شبکه ماهواره‌ای در قاچاق دختر

مدیر یک شبکه ماهواره‌ای ضمن تأکید دوباره بر رسوایی‌های اخلاقی در شبکه صدای آمریکا فاش کرد: مدیران شبکه‌های صدای آمریکا و من و تو عامل قاچاق دختر به آمریکا و کانادا هستند.

1

سروی خبر به دخت/

کیهان نوشت: این بار زخم رسوایی بزرگ دیگری از صدای آمریکا سر باز کرده است. این رسوایی‌ها به حدی بوده است که مسئولان صدای آمریکا تصمیم به اخراج برخی از مجریان و عوامل این رسانه دولتی که تاریخ مصرفشان تمام شده گرفته‌اند. البته به اعتراف سایت خودنویس این امر موجب شد تا صدای آمریکا با ریزش چشمگیر مخاطب مواجه گردد.
سعید. ک، مدیر شبکه جم که البته خود در فساد اخلاقی زبانزد است دست به افشاگری علیه سیامک. د (مجری برنامه افق و یکی از گردانندگان صدای آمریکا) و همسرش، حمیده. آ (یکی از کارکنان صدای آمریکا) زده است.
درگیری سعید. ک با گردانندگان صدای آمریکا از آنجا شروع شد که مدیران شبکه صدای آمریکا مورخ 14 می 2013 مصاحبه‌ای را با وی در برنامه افق به بینندگان خود وعده دادند اما علی‌رغم تبلیغات گسترده صدای آمریکا بر سر گفتگو با مدیر جم، این مصاحبه هرگز رخ نداد و علت آن هم هرگز اعلام نشد. فشار و اعتراض بینندگان صدای آمریکا و البته طرفداران شبکه جم سبب شد تا بالاخره سعید. ک طی بیانیه‌ای از پشت پرده مصاحبه سانسور شده‌اش بگوید. وی در صفحه شخصی خود در اینترنت از سانسور مصاحبه‌اش در صدای آمریکا خبر داد و البته تهدید کرد که اگر مسئولین صدای آمریکا پاسخ قانع کننده‌ای نداشته باشند پشت پرده اخلاقی گردانندگان این شبکه را برملا می‌سازد.
وی چنین نوشت: «من در آن مصاحبه پخش نشده هم گفتم اگر یک سری به کانادا و یا بریتانیا بزنید پرونده‌های مربوط به انتقال و قاچاق دختران معصوم ایرانی و شکایت‌های پدر و مادرانی که راه به جایی نمی‌برند را خواهید دید.»
سعید. ک در ادامه با اشاره به پرونده قضایی مربوط به ایرانیان در کانادا، از ملاقات خود با پدر و مادرانی که دخترانشان توسط مدیران و عوامل شبکه من و تو فریب خوردند خبر داد و نوشت: «با بعضی از آن‌ها که ملاقاتی داشتم و در مورد فریب خوردن دخترشان توسط مدیران شبکه من و تو با من صحبت کردند به خودم این قول را دادم اگر چه شاید نمی‌توانم کمک خاصی را به آنان کنم اما مردم ایران را از این داستان با خبر خواهم کرد و از هر راهی با این کار کثیف مقابله می‌کنم. اگر پدر و مادری که با من صحبت کردند به من اجازه می‌دادند اسم دخترشان را برایتان می‌گفتم.»

منبع:جهان نيوز/ انتهای متن/

نمایش نظرات (1)