بزرگداشت رحلت مادر سردار شهید مهدی نریمی در اهواز

خوزستانی‌های قدر‌شناس با حضور در مراسمی یاد و خاطره مادر سردار شهید مهدی نریمی مسئول مخابرات قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام جعفر صادق(ع) و خواهر شهیدان محمود و محمد نریمیسا را گرامی داشتند.

0

سرویس خبر به دخت/

مراسم بزرگداشت رحلت مادر سردار شهید مهدی نریمی مسئول مخابرات قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام جعفر صادق (ع) و خواهر شهیدان محمود و محمد نریمیسا صبح امروز با حضور مردم قدر‌شناس و رزمندگان دفاع مقدس در اهواز برگزار شد.

در این آیین که شب گذشته در مسجد حضرت امیرالمومنین (ع) شهرک نفت برگزار شد جمع زیادی از مردم ولایت مدار و شهیدپرور حضور داشتند که آیاتی از کلام‌الله مجید از سوی حاضران قرائت و ثواب آن به روح این مادر و خواهر شهید هدیه شد.

همچنین در این آئین که جمعی از مسئولان محلی حضور داشتند یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به ویژه سردار شهید مهدی نریمی مسئول مخابرات قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام جعفر صادق(ع) و شهید محمد و محمود نریمیسا گرامی داشته شد.

مادر سردار شهید مهدی نریمی، مسئول مخابرات قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام جعفر صادق (ع) روز پنج شنبه 27 تیرماه همزمان با شب رحلت جانسوز حضرت خدیجه کبری (س) همسر باوفای پیامبر اعظم (س) به دیدار معبود شتافت و به فرزند و برادران شهیدش محمد و محمود پیوست.

مرحومه نریمیسا پس از سال‌ها بی‌خبری از فرزند عزیزش، سرانجام در تاریخ یکم مهر ماه سال 1389 پیکر پسر برومندش را در آغوش کشید و به وصال او نائل شد.

مادر شهید نریمی سرانجام با گذشت 25 سال از شهادت فرزند شهیدش بیش از این دوری‌اش را تاب نیاورد و در بهشت ميهماناو شد.

این مادر شهید، در سن 65 سالگی دعوت حق را لبیک گفت در حالی که دو برادر عزیزش نیز به نام‌های شهید محمود نریمیسا و شهید محمد نریمیسا در دوران دفاع مقدس به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

 خوزستانی‌ها، پیکر مادر سردار شهید مهدی نریمی مسئول مخابرات قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام جعفر صادق (ع) و خواهر شهیدان محمود و محمد نریمیسا را تشییع کردند.

منبع:فارس/ انتهای متن/

درج نظر