لیگ امسال با شش تیم برگزار می‌شود

با گذشت شش روز از پایان مهلت معرفی بازیکنان از سوی باشگاه‌ها جهت شرکت در لیگ برتر والیبال بانوان ،برخی تیم‌ها به علت تغییرات درون باشگاهی هنوز آمادگی خود را اعلام نکرده‌اند.

0

سرویس خبر به دخت/

صدیقه کعبی‌زاده نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال در مورد تاخیر تیم‌ها جهت اعلام آمادگی و ارائه ترکیب تیم به فدارسیون توضیح داد: برخی تیم‌ها به دلیل مشکلات و تغییرات داخل باشگاه‌ها از قبیل تعویض مدیران از فدراسیون تقاضای فرصت کرده‌اند تا با تشکیل هیات رییسه و برآورد هزینه‌ها حضور قطعی خود را به فدراسیون اعلام کنند.

وی درباره جایگزینی تیم ستاره‌های پارس نیز خاطرنشان کرد: هیات والیبال استان تهران در حال رایزنی و انجام فعالیت‌ برای جذب اسپانسر و حل مشکلات مالی است. تیم‌ها تا نیمه مردادماه جهت اعلام آمادگی فرصت خواهند داشت. لیگ برتر امسال حداقل با حضور شش تیم برگزار می‌شود.

کعبی‌زاده همچنین درباره وضع قوانین برای افزایش سطح کیفی لیگ تصریح کرد: برای قرار دادن ملی‌پوشان در ترکیب تیم محدودیت‌هایی وضع شده است که افزایش سطح رقابت‌های لیگ برتر کمک می‌کند. در عین حال این قوانین به گونه‌ای است که هیچ یک از ملی‌پوشان بدون تیم نخواهد بود. همچنین سقف قراردادهای این ملی‌پوشان و نیز نحوه به کارگیری آن‌ها در بازی نیز دارای اهمیت است. بازیکن ملی‌پوش طبیعتا نباید نیمکت‌نشین باشند و باید در زمین بازی کند.

منبع : ایسنا/ انتهای متن/

درج نظر